Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 14:12Detta svar fick jag på länken
Something went wrong
That blog posting does not exist.vad stog det i korta drag ?
Detta svar fick jag på länken
Something went wrong
That blog posting does not exist.
vad stog det i korta drag ?
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 14:27Försök igen ... jag får upp den fint.
Försök igen ... jag får upp den fint.
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 14:58Jag får också upp den fint. Länken alltså.
Gore windstopper är en jacka som jag tycker är väldigt bra när jag cyklar till jobbet då det är lite kyligare ute. Som träningsjacka är den för varm.
Köpte en vindjacka från Pearl Izumi som står emot lite regn.
Jag får också upp den fint. Länken alltså.
Gore windstopper är en jacka som jag tycker är väldigt bra när jag cyklar till jobbet då det är lite kyligare ute. Som träningsjacka är den för varm.
Köpte en vindjacka från Pearl Izumi som står emot lite regn.
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 16:10Den vita fina är nog inte så vit efter några regnskurar 🙁
Den vita fina är nog inte så vit efter några regnskurar 🙁
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 19:32Vilka temperaturer och vilken typ av aktivitet har du tänkt använda jackan till? För min del verkar jackorna du nämner ganska varma för annat än lågintensiv aktivitet i sval väderlek.
Som tidigare nämnts kan vindväst i kombo med ärmvärmare kanske vara me
Vilka temperaturer och vilken typ av aktivitet har du tänkt använda jackan till? För min del verkar jackorna du nämner ganska varma för annat än lågintensiv aktivitet i sval väderlek.
Som tidigare nämnts kan vindväst i kombo med ärmvärmare kanske vara me
Quote from Rasmus Olsson on 15 August 2011, 19:33Vill se den som cyklar i armvärmare och vindväst vid +5 grader och regn.
Vill se den som cyklar i armvärmare och vindväst vid +5 grader och regn.
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 20:17Hur menar du nu Bruse?... (H)
Hur menar du nu Bruse?... (H)
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 20:20Det är ingen som har uppgett under vilka förhållanden som det ska cyklas under.
Det är ingen som har uppgett under vilka förhållanden som det ska cyklas under.
Quote from Funbeat user on 16 August 2011, 07:18Som jag skrev lite tidigare i tråden så skall jackan användas vid cykelpass under hösten fram till vintern och till våren på landsväg, kan vara ganska kalla mornar i Sundsvall under hösten/våren.
Kan bli en del vinter cykling också vid bra väder.
Som jag skrev lite tidigare i tråden så skall jackan användas vid cykelpass under hösten fram till vintern och till våren på landsväg, kan vara ganska kalla mornar i Sundsvall under hösten/våren.
Kan bli en del vinter cykling också vid bra väder.
Quote from Funbeat user on 16 August 2011, 11:49Det sägs varit rätt kallt här 🙂
http://www.youtube.com/watch?v=rnJvU0ofskcSkämt åsido så är väl "höst" i Sundsvall avsevärt kyligare än i Skåne
och då är det nog läge med en tjockare jacka.
Det sägs varit rätt kallt här 🙂
Skämt åsido så är väl "höst" i Sundsvall avsevärt kyligare än i Skåne
och då är det nog läge med en tjockare jacka.