Quote from Funbeat user on 7 February 2011, 15:10HåkanC: Jag har vurpat ganska ordentligt utan handskar (blev brutalträngd på en träningsrunda) och landade på intilliggande gångväg. Jag körde då utan handskar, jag hade tagit mot mig med händerna och därmed slet jag upp handflatorna. Jag tyckte inte det
HåkanC: Jag har vurpat ganska ordentligt utan handskar (blev brutalträngd på en träningsrunda) och landade på intilliggande gångväg. Jag körde då utan handskar, jag hade tagit mot mig med händerna och därmed slet jag upp handflatorna. Jag tyckte inte det
Quote from Berit Bengtson on 7 February 2011, 15:44Bruse:
Yes Powerspary är också avfettning, och bör därför alltså undvikas, om möjligt.Stefan:
Du hade tur vid din vurpa, hoppas att det går lika bra nästa gång.Att dränka kedjan i avfettning, oavsett vilken, bör du självklart undvika.
Att öht använda
Bruse:
Yes Powerspary är också avfettning, och bör därför alltså undvikas, om möjligt.
Stefan:
Du hade tur vid din vurpa, hoppas att det går lika bra nästa gång.
Att dränka kedjan i avfettning, oavsett vilken, bör du självklart undvika.
Att öht använda
Quote from Rasmus Olsson on 7 February 2011, 15:45Inte lika starkt som avfettning.
Inte lika starkt som avfettning.
Quote from Berit Bengtson on 7 February 2011, 15:50Yes Powerspray skall vara mer verkningsamt än renodlade avfettningsmedel enl de raggare(?) som har testat på fälgar
" det var det bästa resultat jag sett sen jesus gick i kortbyxor"
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=41156&action=new
Yes Powerspray skall vara mer verkningsamt än renodlade avfettningsmedel enl de raggare(?) som har testat på fälgar
" det var det bästa resultat jag sett sen jesus gick i kortbyxor"
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=41156&action=new
Quote from Funbeat user on 7 February 2011, 17:08Kim Andersson: Og når alt er i hus, så er ditt største ønske et eget rum til alt ditt "pik-pak" 🙂
Kim Andersson: Og når alt er i hus, så er ditt største ønske et eget rum til alt ditt "pik-pak" 🙂
Quote from Funbeat user on 15 February 2011, 07:49Bra skoöverdrag och handskar är viktigt på vättenrundan
Bra skoöverdrag och handskar är viktigt på vättenrundan