Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelÄntligen!!! Endast för tjejer!! …
You need to log in to create posts and topics.

Äntligen är det vår chans Tjejer!! Killarna får nöja sig med att titta på.. eller nåt...

Söndagen den 8 juni går Falkenloppet av stapeln, alla tjejer som ställer upp i DamE eller DamVeteranklassen kommer att medverka i en utlottning av en Cykeresa till

Jag hade gärna varit med om det hade funnits sportklass! Kommer ändå att vara där eftersom pojkvännen tävlar. Damelit känns lite väl mastigt för mig... 😉 Och veteran får jag inte tävla i än.

Aha... okej.. visste inte det, låter ju dumt eller hur?! Ska vi tjata oss till en sportklass då?
Vi kan maila...

JAAA!
Ska maila dit direkt!
Visst kanske jag _kan_ köra elit (har inga problem med att bli sist), men det känns ju fel att göra det eftersom jag inte är så pass snabb... 🙁

Åh du kan inte köra junior?

nää, är inte det upp till 20 år eller nåt sånt?
Är 28, så jag är en sån som tydligen borde vara elit fastän jag inte är det... 😉

Alla mellan 19-49 kan köra elit om de har licens eftersom man har tagit bort kvalificeringen-poänguppflyttningen.

Fast grejen är ju att man kanske inte VILL köra i elit.. och det var väl här som sportklassen skulle göra sig bästa va?!

Helena, ifall du hade hittat en klass som hade passat så hade du kunnat åka ner med Castor. Det är ett helt gäng som brukar åka på lopp därifrån! 🙂

Jamen Maila Helena.. även om du bor långt bort så borde det finnas en sportklass!! Tycker jag iaf..