Quote from Funbeat user on 27 May 2008, 16:15Ah, då har jag åldern inne ... Annars tänker man sig ju att veteran betyder någon med tio eller åtminstone fem genomförda tävlingar/lopp ... erfaret "gråskägg" 😉
Ah, då har jag åldern inne ... Annars tänker man sig ju att veteran betyder någon med tio eller åtminstone fem genomförda tävlingar/lopp ... erfaret "gråskägg" 😉
Quote from Ebba Johansson on 27 May 2008, 21:46eller veteran när man börjar närma sig pensionsåldern. Nu bir man veteran lagom till 30årskrisen, två flugor i en smäll, gör att man får ännu mera ångest;)
Synd att man inte fan tjusningen med cykel tidgare
eller veteran när man börjar närma sig pensionsåldern. Nu bir man veteran lagom till 30årskrisen, två flugor i en smäll, gör att man får ännu mera ångest;)
Synd att man inte fan tjusningen med cykel tidgare
Quote from Funbeat user on 30 May 2008, 12:20Synd att jag inte visste det tidigare,ska cykla halvvättern då.En cykelresa hade inte varit helt fel att vinna (H)
Synd att jag inte visste det tidigare,ska cykla halvvättern då.En cykelresa hade inte varit helt fel att vinna (H)
Quote from Funbeat user on 30 May 2008, 12:43Halvvättern ÄR en cykelresa!
Halvvättern ÄR en cykelresa!
Quote from Funbeat user on 30 May 2008, 22:14Hej.
Halvvättern (15 mil), är (kan vara) ett schysst LSD-pass.
Vänligen
P.
Hej.
Halvvättern (15 mil), är (kan vara) ett schysst LSD-pass.
Vänligen
P.
Quote from j sollerman on 31 May 2008, 00:45LSD är inte bra http://sv.wikipedia.org/wiki/LSD
Välkommen tillbaka P, har du varit på repmånad?
LSD är inte bra http://sv.wikipedia.org/wiki/LSD
Välkommen tillbaka P, har du varit på repmånad?
Quote from Emma Sjöberg on 31 May 2008, 08:33Ja tyvärr så är det ju ut så att några klassiska motionslopp får strykas i år.. Hoppas att man kan sprida ut det en aning bättre nästa år!
Ja tyvärr så är det ju ut så att några klassiska motionslopp får strykas i år.. Hoppas att man kan sprida ut det en aning bättre nästa år!
Quote from Funbeat user on 1 June 2008, 00:56Hej kalle.
Nej då. Jag har varit på en rekresa med "familjen". Repmånad, det kan man bara se på film nu mera;)
Och LSD är visst bra, men inte i för stora doser. Å så kanske vi inte pratar om samma typ av LSD.
Vänligen
P.
Hej kalle.
Nej då. Jag har varit på en rekresa med "familjen". Repmånad, det kan man bara se på film nu mera;)
Och LSD är visst bra, men inte i för stora doser. Å så kanske vi inte pratar om samma typ av LSD.
Vänligen
P.
Quote from Elias Engqvist on 1 June 2008, 00:57rekresa och "familjen" - du är allt bra mystisk du Mr. P.
rekresa och "familjen" - du är allt bra mystisk du Mr. P.
Quote from Funbeat user on 1 June 2008, 01:00Hej Christer.
Ja man måste se sig om här i världen. Inte bara sitta hemma på (under) en stubbe i skogen eller gräva ner sig i en snödriva. Nej lite varm sand under fötterna är sällan fel. Bara den inte är för varm.
Vänligen
P.
Hej Christer.
Ja man måste se sig om här i världen. Inte bara sitta hemma på (under) en stubbe i skogen eller gräva ner sig i en snödriva. Nej lite varm sand under fötterna är sällan fel. Bara den inte är för varm.
Vänligen
P.