Quote from Guest on 26 May 2008, 13:31Äntligen är det vår chans Tjejer!! Killarna får nöja sig med att titta på.. eller nåt...
Söndagen den 8 juni går Falkenloppet av stapeln, alla tjejer som ställer upp i DamE eller DamVeteranklassen kommer att medverka i en utlottning av en Cykeresa till
Äntligen är det vår chans Tjejer!! Killarna får nöja sig med att titta på.. eller nåt...
Söndagen den 8 juni går Falkenloppet av stapeln, alla tjejer som ställer upp i DamE eller DamVeteranklassen kommer att medverka i en utlottning av en Cykeresa till
Quote from Mikaela Hedberg Andersson on 26 May 2008, 13:41Jag hade gärna varit med om det hade funnits sportklass! Kommer ändå att vara där eftersom pojkvännen tävlar. Damelit känns lite väl mastigt för mig... 😉 Och veteran får jag inte tävla i än.
Jag hade gärna varit med om det hade funnits sportklass! Kommer ändå att vara där eftersom pojkvännen tävlar. Damelit känns lite väl mastigt för mig... 😉 Och veteran får jag inte tävla i än.
Quote from Emma Sjöberg on 26 May 2008, 13:46Aha... okej.. visste inte det, låter ju dumt eller hur?! Ska vi tjata oss till en sportklass då?
Vi kan maila...
Aha... okej.. visste inte det, låter ju dumt eller hur?! Ska vi tjata oss till en sportklass då?
Vi kan maila...
Quote from Mikaela Hedberg Andersson on 26 May 2008, 13:51JAAA!
Ska maila dit direkt!
Visst kanske jag _kan_ köra elit (har inga problem med att bli sist), men det känns ju fel att göra det eftersom jag inte är så pass snabb... 🙁
JAAA!
Ska maila dit direkt!
Visst kanske jag _kan_ köra elit (har inga problem med att bli sist), men det känns ju fel att göra det eftersom jag inte är så pass snabb... 🙁
Quote from Emma Sjöberg on 26 May 2008, 13:52Åh du kan inte köra junior?
Åh du kan inte köra junior?
Quote from Mikaela Hedberg Andersson on 26 May 2008, 13:54nää, är inte det upp till 20 år eller nåt sånt?
Är 28, så jag är en sån som tydligen borde vara elit fastän jag inte är det... 😉
nää, är inte det upp till 20 år eller nåt sånt?
Är 28, så jag är en sån som tydligen borde vara elit fastän jag inte är det... 😉
Quote from Funbeat user on 26 May 2008, 13:59Alla mellan 19-49 kan köra elit om de har licens eftersom man har tagit bort kvalificeringen-poänguppflyttningen.
Alla mellan 19-49 kan köra elit om de har licens eftersom man har tagit bort kvalificeringen-poänguppflyttningen.
Quote from Emma Sjöberg on 26 May 2008, 14:09Fast grejen är ju att man kanske inte VILL köra i elit.. och det var väl här som sportklassen skulle göra sig bästa va?!
Fast grejen är ju att man kanske inte VILL köra i elit.. och det var väl här som sportklassen skulle göra sig bästa va?!
Quote from Mikaela Hedberg Andersson on 26 May 2008, 20:23Helena, ifall du hade hittat en klass som hade passat så hade du kunnat åka ner med Castor. Det är ett helt gäng som brukar åka på lopp därifrån! 🙂
Helena, ifall du hade hittat en klass som hade passat så hade du kunnat åka ner med Castor. Det är ett helt gäng som brukar åka på lopp därifrån! 🙂
Quote from Emma Sjöberg on 26 May 2008, 22:31Jamen Maila Helena.. även om du bor långt bort så borde det finnas en sportklass!! Tycker jag iaf..
Jamen Maila Helena.. även om du bor långt bort så borde det finnas en sportklass!! Tycker jag iaf..