Quote from j sollerman on 30 May 2008, 18:08Du kunde inte skrivit de mer kortfattat så att nån orkar läsa de
Du kunde inte skrivit de mer kortfattat så att nån orkar läsa de
Quote from Funbeat user on 30 May 2008, 18:09Men Kalle då!
Men Kalle då!
Quote from Ingemar Lindgren on 2 June 2008, 09:30Tack Kalle, vilken kreativ inställning. Jag ursäktar om 20 rader övergår ditt omfång och ska försöka skriva oneliners i fortsättning. Jag ska även göra mitt bästa att utelämna all typ av information, för att mer glida i den allmänna riktning som Funbeat-f
Tack Kalle, vilken kreativ inställning. Jag ursäktar om 20 rader övergår ditt omfång och ska försöka skriva oneliners i fortsättning. Jag ska även göra mitt bästa att utelämna all typ av information, för att mer glida i den allmänna riktning som Funbeat-f
Quote from Funbeat user on 2 June 2008, 09:43Jag tycker att Vivan låter som ett intressant alternativ. Att slippa en kedja som drar till sig allt skräp som finns i närheten (speciellt vintertid) och få en bättre navväxel (Alfine) verkar som bra lösningar. Undrar om det är hydraliska skivbromsar elle
Jag tycker att Vivan låter som ett intressant alternativ. Att slippa en kedja som drar till sig allt skräp som finns i närheten (speciellt vintertid) och få en bättre navväxel (Alfine) verkar som bra lösningar. Undrar om det är hydraliska skivbromsar elle
Quote from Ingemar Lindgren on 2 June 2008, 11:28Rullbromsar både fram och bak. Borde kolla om det finns skivbromsfästen fram på Vivan, enligt de flesta verkar rullbromsarna vara OK för bakbroms (de ligger dessutom integrerade i Alfine-navet) men fram behöver man mer kräm.
Rullbromsar både fram och bak. Borde kolla om det finns skivbromsfästen fram på Vivan, enligt de flesta verkar rullbromsarna vara OK för bakbroms (de ligger dessutom integrerade i Alfine-navet) men fram behöver man mer kräm.