Quote from Funbeat user on 4 June 2011, 13:09är svart en färg?
är svart en färg?
Quote from Funbeat user on 4 June 2011, 14:52Jag gillar regel nr 28! (V)(H)
Jag gillar regel nr 28! (V)(H)
Quote from Fredric Lagerström on 4 June 2011, 15:2442an är cool med:
"A bike race shall never be preceeded with a swim and/or followed by a run." He he.
42an är cool med:
"A bike race shall never be preceeded with a swim and/or followed by a run." He he.
Quote from Rasmus Olsson on 4 June 2011, 15:33Är man begåvad som jag, ser man till att alla kläder har samma färg när det är dags att tvätta. Onödigt och köra en hel maskin för bara ett par rosa strumpor.
Är man begåvad som jag, ser man till att alla kläder har samma färg när det är dags att tvätta. Onödigt och köra en hel maskin för bara ett par rosa strumpor.
Quote from Funbeat user on 4 June 2011, 15:35Det är kanske därför som dina kamrater i storstadstrafiken har svårt att se dig om du kör alltid nattsvart?
Det är kanske därför som dina kamrater i storstadstrafiken har svårt att se dig om du kör alltid nattsvart?
Quote from Fredric Lagerström on 4 June 2011, 15:35Funkis grejer färgar inte gärna av sej. Det är lugnt att blanda.
Begåvad? Vad grundar du det på, Bruse?
Funkis grejer färgar inte gärna av sej. Det är lugnt att blanda.
Begåvad? Vad grundar du det på, Bruse?
Quote from Funbeat user on 4 June 2011, 20:31Har man en sexårig dotter är det inga problem att fylla en maskin med rosa-röd-lila tvätt.
Har man en sexårig dotter är det inga problem att fylla en maskin med rosa-röd-lila tvätt.
Quote from Rasmus Olsson on 4 June 2011, 20:43Jaadu Aadu. Det skrev jag ju.
Jaadu Aadu. Det skrev jag ju.
Quote from Donald Isaksson on 10 June 2011, 15:48Har inte fått hem mina kläder ännu, pengar har dragits men inga kläder. Någon mer i samma situation? 🙁
Har inte fått hem mina kläder ännu, pengar har dragits men inga kläder. Någon mer i samma situation? 🙁
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 10:51Jag invigde min blå damtröja igår så nu är den inkörd, insvettad och lite inoljad. 😀
Beställde small och var lite orolig att den skulle vara för liten efter att ha sett de tidigare bilderna men det var nog rätt storlek i alla fall, den sitter bra runt a
Jag invigde min blå damtröja igår så nu är den inkörd, insvettad och lite inoljad. 😀
Beställde small och var lite orolig att den skulle vara för liten efter att ha sett de tidigare bilderna men det var nog rätt storlek i alla fall, den sitter bra runt a