Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag betalade för premium direkt bara för att visa god vilja 🙂

Se där, ja det var verkligen ett välkommet besked i elfte timmen..... Någon annan utveckling hade varit klantigt hanterat av FunBeat. Stödjer beskedet med ett premium medlemskap (H)

Tycker alla ni som verkligen vill ha Funbeat kvar, borde visa ert genuina intresse med en gång genom att bli Premium IDAG!!!

Glädjande nyheter!

Håller med, skaffa Premium nu allihopa och visa med handling också att ni är glada. 39:- i månaden kan ni väl avvara? 🙂

Tänkte skaffa Premium efter definitivt besked imorgon 🙂

Hoppet är det sista som lämnar trampolinen.
När det inte längre går att regga träning på funbeat ska jag börja fundera på att regga mig på någon annan träningsdagbok eller om jag kör excel eller papper och penna. Till dess hänger jag i här all in.

Fantastiskt bra! Jag har också 8 års träning registrerad på Funbeat, och jag har inte hittat någon annan konkurrent som är lika bra.
Är Premium medlem sedan cirka en månad.

Jag gör som @Lena Johansson, jag blir Premiummedlem direkt när ett definitivt besked om en fortlevnad kommer! (t+) 🙂

Det var hög tid att bli Premiummedlem. Förhoppningsvis inte för sent. Avger samtidigt ett löst löfte om att bli mer aktiv för att hålla sajten levande framöver.