Quote from j sollerman on 9 January 2008, 09:12du kör ju inga mil när du kör på trainer..
du kör ju inga mil när du kör på trainer..
Quote from Funbeat user on 9 January 2008, 09:19Sant, men jag räknar ändå med 30 km/h i snitt och har med det i totalen för hur mycket jag tränat under året.
Sant, men jag räknar ändå med 30 km/h i snitt och har med det i totalen för hur mycket jag tränat under året.
Quote from Funbeat user on 9 January 2008, 09:21Då är det väl bättre att regga all tid istället för sträcka.
Då är det väl bättre att regga all tid istället för sträcka.
Quote from Funbeat user on 9 January 2008, 09:21Det gör jag naturligtvis också.
Det gör jag naturligtvis också.
Quote from Christian Wahlberg on 9 January 2008, 13:02Jag reggar bara landsvägsracer sträcka som sträcka. Inte MTB, inte transportcykling och definitivt ingen sträcka där cykeln inte rör sig. Har andra sätt att översätta den tiden. Givetvis blandar jag inte in någon annan typ av träning i min sträckreggning,
Jag reggar bara landsvägsracer sträcka som sträcka. Inte MTB, inte transportcykling och definitivt ingen sträcka där cykeln inte rör sig. Har andra sätt att översätta den tiden. Givetvis blandar jag inte in någon annan typ av träning i min sträckreggning,
Quote from j sollerman on 9 January 2008, 13:05jag reggar också bara landsvägs mil. Inga löpmil eller liknande. Funderar på om jag ska börja regga mtb i år..
jag reggar också bara landsvägs mil. Inga löpmil eller liknande. Funderar på om jag ska börja regga mtb i år..
Quote from Funbeat user on 9 January 2008, 13:19Ja, naturligtvis räknar jag inte löpning och annat som antal cykelmil. För mig är "cykelmil" antal mil på:
Cykling
Cykling - Distans
Cykling - Intervall
Cykling - Landsväg
Cykling - Lopp
Cykling - Styrka
Cykling - Tempo
Cykling - Trainer
Spinning(Har t
Ja, naturligtvis räknar jag inte löpning och annat som antal cykelmil. För mig är "cykelmil" antal mil på:
Cykling
Cykling - Distans
Cykling - Intervall
Cykling - Landsväg
Cykling - Lopp
Cykling - Styrka
Cykling - Tempo
Cykling - Trainer
Spinning
(Har t
Quote from Mattias Johansson on 9 January 2008, 13:41Skickade tidigare idag fråga på Piggelin (där jag reggar) om de kan lägga upp Cykel - Vinter. Vintercykling som är nytt för mig fr o m i år kommer jag regga mil.
Distans, tempo och lopp är jag pappa till (H)
Pendling reggar jag inte heller. 8 km per cyk
Skickade tidigare idag fråga på Piggelin (där jag reggar) om de kan lägga upp Cykel - Vinter. Vintercykling som är nytt för mig fr o m i år kommer jag regga mil.
Distans, tempo och lopp är jag pappa till (H)
Pendling reggar jag inte heller. 8 km per cyk
Quote from Funbeat user on 9 January 2008, 13:47Ja, jag reggar aldrig pendling/transport, bara träning.
Ja, jag reggar aldrig pendling/transport, bara träning.