Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hej alla!

Jag skulle vilja testa att bolla förändringar i startsidan (alltså "Min startsida") med de av er som har lust, åsikter och idéer.

Som jag ser det så är startsidan väl rörig. Den innehåller mycket bra information och är en bra sammanställning

Jag tycker att det är ett skitbra förslag att fritt få välja!!

Nu byter jag ämne, men samma borde vara för vilken flik man vill ha som "förstaflik" när man klickar på tex "Min träning" och permanenta inställningar man kan göra där tex om hur många dagar

Jag tycker att förstasidan fungerar bra som det är nu, men det du säger om tydligare visning av mål tycker jag vore en bra grej. Målen fungerar lite som en sporre för mig och att lätt kunna se hur långt man har kvar är bra. Har man många mål per vecka är

jag vill samma som du Olle! 🙂 *fjäsk*

Nä allvarligt, det är precis vad jag brukade efterlysa. är uppriktigt sagt inte så intresserad av främlingars träning utan bara polarnas och min eg. Och blir jag nyfiken klickar jag på den personen. Så det går bort

Då kommer min käpphäst: Sortering av målen efter hur aktuella de är. Kunde ha en flik för gamla mål eller uppnådda mål att gotta sig med?

håller med och att gamla mål inte behöver vara klockor - valbart!

Mer om första sidan - vill se aktuella diskussioner tydligare, och inte nödvändigtvis delar av innehållet som nu utan fler trådar eftersom det snackas mkt här, så man kan ha snabb översikt

Ja lättare att se snacket som går, plats för fler trådar på första sidan vore bra.
Nya grupper tycker jag är kul att kunna se tydligt, den ligger lite undanskymt. Iofs är det ingen ände på det myckna gruppstartandet, men iaf 🙂

Något som jag efterlyste i början var att man kunde välja utseende som man gör med Windows. Olika färgschema för bakgrund osv.
Funbeat se helt annorlunda (bättre) ut på min stationär pc än min lapptopp, trots samma inställningar och OS.

Det finns en kolu

Jag skulle vilja ha en möjlighet att prenumerara på vissa diskussionstrådar gärna ett bestämt antal tex max fem stycken! och då kunde det vara en länk på första sidan. "Det har kommit inlägg i en diskussion du prenumererar på!"

Som det är nu har jag all

Jag gillar iden med en förstasida som består av block som man kan välja! En person som inte har hittat sin sport kan kanske hitta inspiration i "Några av dagens träningspass"

Om någon skulle vilja hitta träningskompisar till den sporten de själv håller