Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Gary: Kan du förklara denna lite mer: "Det finns en kolumn ner på höger sidan med olika saker. T.ex. där man kan regga sin träning; i den rutan finns ett kors där, om man klicka på den, kan man välja mer avancerade parametrar.
Varför inte bara har ett kor

Olle: Ska försöka:
Just nu på min startsida, (och förmdligen alla andras) i den högra kolumnen står det högst upp "Spara ny träning" som en rubrik i en oblong ruta.
i denna rutan finns det bland annat en liten knapp(med kors) som heter Avancerade Paramete

Aha! Då är jag med. Det är en bra idé!

Jag tycker också om idén att man själv skulle kunna välja och möblera bland de olika funktionerna på startsidan.

Åså tycker jag du ska ta bort möjligheten att välja Avatar ur samlingen färdiga bilder. Det är så trist när det dyker upp nya personer med samma bild som någon man redan vant sig vid. Då är det bättre att de inte har någon bild alls.
Eventuellt kan man j

Ja eller ge möjlighet att skifta färg på eller numrera avatarerna?
Numrering är ju en idé, den som valt en först får utan siffra, alla andra får en siffra som tillägg i bilden?

Den som väljer en av de färdiga kan ju också få veta hur många som redan ha

Ang att flytta runt boxarna som på Googles personliga sida: Det är hur snyggt och intuitivt som helst. Fixar du det Olle så är du uppe på Web 2.0-nivå!

Google för er som inte fixat egen sida, man flyttar runt boxarna genom att klick och dra:

BILD:http:/

ja Per har rätt, ibland har jag blandat ihop personer, jag kollar avatarer, inte namn uppenbarligen och fäster mig snabbt vid dem! 🙂

Max 5 trådar vid prenumeration skrev Evely, jag hoppas det är en extrafunktion för de som inte vill vara med i grupper

Raymond. Jag hade ingen aning om den där Google sidan.
Den är underbar ---- saknar dock några sidor som jag inte kan lägga till för Google hitta in de (??) men annars funkar den klockren. En nystartsida för min del med synliga favoriter 🙂

Har inte heller sett den här Google-funktionen med personlig sida förrän nu - tack, skitbra! Kan Funbeat bli ngt liknande vore det perfekt!