Quote from Guest on 13 June 2011, 13:13Hej!
Undrar om någon vet om det finns någon öppen friidrottsarena på Gotland dit man kan åka för att springa på 400m bana?Vad menar jag då med öppen? Jo att man kan komma dit och få använda banan som privatperson utan att behöva hyra den eller liknande.
Hej!
Undrar om någon vet om det finns någon öppen friidrottsarena på Gotland dit man kan åka för att springa på 400m bana?
Vad menar jag då med öppen? Jo att man kan komma dit och få använda banan som privatperson utan att behöva hyra den eller liknande.
Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 13:23Mitt förslag är att du kontaktar Gotlands Friidrottsförbund och frågar.
http://www.friidrottgotland.se/
Mitt förslag är att du kontaktar Gotlands Friidrottsförbund och frågar.
Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 15:15Tack för tipset Lars, jag mejlar dem på en gång!
Tack för tipset Lars, jag mejlar dem på en gång!
Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 15:20För övrigt har jag fluktat runt på Google Maps etc, och inte hittat någon annan allvädersbana än just Gutevallen. Klintevallen verkar ha någon form av grusbana.
Enligt vad jag läst från diverse skribenter på Funbeat, verkar det sällan vara problem att f
För övrigt har jag fluktat runt på Google Maps etc, och inte hittat någon annan allvädersbana än just Gutevallen. Klintevallen verkar ha någon form av grusbana.
Enligt vad jag läst från diverse skribenter på Funbeat, verkar det sällan vara problem att f
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 10:52Det är i regel kommunen som finansierar större delen av anläggningarna via skattesedeln så allmänheten har i princip rätt att nyttja dessa då de är lediga. Verkar vara en hel del lås & bommar i storstadsregionerna men det är ju av helt andra orsaker.
Spr
Det är i regel kommunen som finansierar större delen av anläggningarna via skattesedeln så allmänheten har i princip rätt att nyttja dessa då de är lediga. Verkar vara en hel del lås & bommar i storstadsregionerna men det är ju av helt andra orsaker.
Spr
Quote from Elias Engqvist on 14 June 2011, 10:56I Hedemora har man nyligen byggt en fin utomhusarena (kommunen med sin taskiga ekonomi + en massa privata sponsorer) - men den är låst för alla som inte vill betala en massa för att hyra den per timme - helt värdelöst!
Jag som pendlar mellan Hedemora o S
I Hedemora har man nyligen byggt en fin utomhusarena (kommunen med sin taskiga ekonomi + en massa privata sponsorer) - men den är låst för alla som inte vill betala en massa för att hyra den per timme - helt värdelöst!
Jag som pendlar mellan Hedemora o S
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 10:59Det hade varit trevligt att träna inne på Ullevi som ägs av ett kommunalt bolag, men det verkar inte så lätt.
Det hade varit trevligt att träna inne på Ullevi som ägs av ett kommunalt bolag, men det verkar inte så lätt.
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 11:07Fredriksskans i centrala Kalmar var öppet under hela Kalmar FF-tiden där och är det fortfarande. Nya mångmiljonsatsningen Guldfågeln Arena(delfinansierad av ? Ja gissa det, den som kan;)) är det inte.
Runt den fin-fina tartanbanan i Löttorp (min klubb) f
Fredriksskans i centrala Kalmar var öppet under hela Kalmar FF-tiden där och är det fortfarande. Nya mångmiljonsatsningen Guldfågeln Arena(delfinansierad av ? Ja gissa det, den som kan;)) är det inte.
Runt den fin-fina tartanbanan i Löttorp (min klubb) f
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 12:28Guldfågeln Arena har väl inte löparbanor?
Guldfågeln Arena har väl inte löparbanor?
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 12:35Vet inte, man får ju inte gå in där 🙁
-Men i så fall är problemet inte nåt problem längre 🙂
Vet inte, man får ju inte gå in där 🙁
-Men i så fall är problemet inte nåt problem längre 🙂