Quote from Guest on 13 October 2010, 22:36Av något skäl verkar alla helst vilja simma inomhus.
Personligen tycker jag det är en härlig känsla att simma utomhus.
Jag brukar köra 1500-slingan i Delsjön, Göteborg, men nu i oktober börjar det bli lite ruggigt att byta om utomhus.
Vid Kåsjön i Partill
Av något skäl verkar alla helst vilja simma inomhus.
Personligen tycker jag det är en härlig känsla att simma utomhus.
Jag brukar köra 1500-slingan i Delsjön, Göteborg, men nu i oktober börjar det bli lite ruggigt att byta om utomhus.
Vid Kåsjön i Partill
Quote from Funbeat user on 13 October 2010, 22:46hur varmt är det i sjön nu då?
hur varmt är det i sjön nu då?
Quote from Funbeat user on 14 October 2010, 22:18Ja, det är säker 5grader iaf.
Dvs varmare än snön på vintern 🙂
Ja, det är säker 5grader iaf.
Dvs varmare än snön på vintern 🙂
Quote from Funbeat user on 14 October 2010, 22:49inte kul att kliva ur våtdräkten när det är så här kallt ute.
inte kul att kliva ur våtdräkten när det är så här kallt ute.
Quote from Funbeat user on 15 October 2010, 14:32fy fan... blir nog tyvärr svårt att få med någon på dem där passen 😛
fy fan... blir nog tyvärr svårt att få med någon på dem där passen 😛
Quote from Funbeat user on 16 October 2010, 11:21Ja, jag är ingen viking, utan en kinkig mes.
Alltså nöjer jag mig inte med våtdräkt.
Dykundertöja, sockor, dubbla vantar, dykhuva och vaselin i ansiktet så går det bra.
Men nu har det knäppt till med minusgrader i Götet så jag avvaktar nog och ser om det
Ja, jag är ingen viking, utan en kinkig mes.
Alltså nöjer jag mig inte med våtdräkt.
Dykundertöja, sockor, dubbla vantar, dykhuva och vaselin i ansiktet så går det bra.
Men nu har det knäppt till med minusgrader i Götet så jag avvaktar nog och ser om det
Quote from Funbeat user on 16 October 2010, 22:34Våtdräkt??? Bara för mesar.
/Lennart
Våtdräkt??? Bara för mesar.
/Lennart
Quote from Funbeat user on 19 October 2010, 15:31Finns ju en som har simmat 1000m vid nordpolen och sydpolen. och det var -1,7 grader i vattnet. Sen har samma person simmat på 5300m höjd vid Mount Everest i smält vatten. och detta utan våtdräkt.
Men sen tog det 4-6månader innan han hade fått tillbaka a
Finns ju en som har simmat 1000m vid nordpolen och sydpolen. och det var -1,7 grader i vattnet. Sen har samma person simmat på 5300m höjd vid Mount Everest i smält vatten. och detta utan våtdräkt.
Men sen tog det 4-6månader innan han hade fått tillbaka a
Quote from Funbeat user on 20 October 2010, 12:15Tycker det e kallt när det e under 26 grader i vattnet 😉
Tycker det e kallt när det e under 26 grader i vattnet 😉
Quote from ellen olsson on 20 October 2010, 12:20Av ditt "nick" att döma kan man annars tro att du gillar när det är kallt.
Av ditt "nick" att döma kan man annars tro att du gillar när det är kallt.