Quote from Funbeat user on 20 October 2010, 21:05På hösten om man håller i och följer med vattnets temperatur nedåt, så har jag simmat i 12 grader i 40 minuter utan problem och utan våtdräkt. Jag har en kompis i San Francisco som simmar ute hela året och kör Alcatraz varje vecka även om det är 9 grader.
På hösten om man håller i och följer med vattnets temperatur nedåt, så har jag simmat i 12 grader i 40 minuter utan problem och utan våtdräkt. Jag har en kompis i San Francisco som simmar ute hela året och kör Alcatraz varje vecka även om det är 9 grader.
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 22:48Jag är ju som sagt ingen viking så jag börjar tveka på att det blir någon mer utomhussimning i år. Snö och hagel är sannerligen inte inbjudande.
Nä - 4:e oktober var troligen sista gången. Ovanligt tidig säsongsavslutning.
Nu får man väl vänta till april
Jag är ju som sagt ingen viking så jag börjar tveka på att det blir någon mer utomhussimning i år. Snö och hagel är sannerligen inte inbjudande.
Nä - 4:e oktober var troligen sista gången. Ovanligt tidig säsongsavslutning.
Nu får man väl vänta till april
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 10:31Ni får komma till Luleå nästa sommar och simma Luleå Midnight Swim.
Gå in på www.luleamidnightswim.com
Ni får komma till Luleå nästa sommar och simma Luleå Midnight Swim.
Gå in på http://www.luleamidnightswim.com
Quote from Funbeat user on 23 November 2010, 17:09Lägg upp den som tävling.. 🙂
Lägg upp den som tävling.. 🙂
Quote from ellen olsson on 23 November 2010, 17:41Den är väl redan inlagd som tävling?
Den är väl redan inlagd som tävling?