Quote from Guest on 27 February 2011, 19:36Intressant!
www.gih.se/templates/ihsNormalPage.aspx?id=635
Intressant!
Quote from Susan Hartley on 27 February 2011, 19:46Tusen tack för tipset! 🙂 De två sista ska jag definitivt gå på. Det låter oerhört intressant.
Tusen tack för tipset! 🙂 De två sista ska jag definitivt gå på. Det låter oerhört intressant.
Quote from Funbeat user on 27 February 2011, 20:00Läste om det i DN och blev lite avis på er som bor lite närmare...
Läste om det i DN och blev lite avis på er som bor lite närmare...
Quote from Funbeat user on 27 February 2011, 20:17Synd att den första faller bort pga min planeringshorisont. Men den sista, 26/3, ska jag lägga in i kalendern.
Synd att den första faller bort pga min planeringshorisont. Men den sista, 26/3, ska jag lägga in i kalendern.
Quote from Funbeat user on 27 February 2011, 22:56Tack för tipset. Jag är ju pluggat där och ändå glömt bort denna guldgruva
Tack för tipset. Jag är ju pluggat där och ändå glömt bort denna guldgruva
Quote from Funbeat user on 28 February 2011, 08:46Nån får gärna referera den första föreläsningen för mig, krockar med vasaloppet. (Att de inte tänkte på det!?)
Nån får gärna referera den första föreläsningen för mig, krockar med vasaloppet. (Att de inte tänkte på det!?)
Quote from Funbeat user on 28 February 2011, 21:29Ja precis...man får ju kolla in vad som händer i Stockholm innan man planerar in ett skidlopp ju
Ja precis...man får ju kolla in vad som händer i Stockholm innan man planerar in ett skidlopp ju
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 21:36Bara jag som inte får upp länken?
Bara jag som inte får upp länken?
Quote from Elias Engqvist on 1 March 2011, 21:37Nä, den verkar ha slutat funka!
Nä, den verkar ha slutat funka!
Quote from Elias Engqvist on 1 March 2011, 21:38Kanske det här är samma sak?
http://www.gih.se/SAMVERKAN/Oppna-forelasningar/
Kanske det här är samma sak?