Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Är det jag som varit blind och inte sett den funktionen tidigare eller har Olle smugit in en ny bra funktion?

Om jag missat så skyller jag på åldern 😉 men är det Olle som smugit så är det lika bra som vanligt - ständiga förbättringar (t+) tack!

Jag grubblade på det samma men vågade inte fråga ftersom jag var rädd att det var jag som var senil.

Den risken finns ju fortfarande iofs men inte när det gäller just den här funktionen i så fall 🙂

Nu vet man hur det fungerar.

Test av detsamma..

Lady

Då är vi som både grubblar & är potentiella "senilister" 😀

Ollre är dock en pärla - just nu kommer nyheterna & förbättringarna i en aldrig sinande ström verkar det som.

Finns risk för fortsatt grubblande med tilltagande minnesproblem eller hur?

Jag har heller aldrig sett den.

Men nu när min eventuella senilpuls lagt sig så börjar jag hallucinera om en länk som heter "Hoppa till mina olästa diskussionsinlägg" bredvid "Hoppa vidare till nästa olästa inlägg".

Gör ni samma sak?

😀

Vet inte hur många gånger jag har klickat fel och fått upp ett svarsfönster istället för en ny diskussion. Det lär ta ett tag innan man lär sig klicka rätt.

Det var ju en god tanke men fönstret stängs inte när man skickat iväg svaret så då blir det lite rörigt tycker jag.

Vitsen tycker jag är att man kan läsa det man svarar på samtidigt som man skriver sitt inlägg/svar. Himla bra för oss fyrtiotalister som tycker det är himla kul att vara med men minnet är kort 😀