Quote from Guest on 27 February 2008, 13:19Är det jag som varit blind och inte sett den funktionen tidigare eller har Olle smugit in en ny bra funktion?
Om jag missat så skyller jag på åldern 😉 men är det Olle som smugit så är det lika bra som vanligt - ständiga förbättringar (t+) tack!
Är det jag som varit blind och inte sett den funktionen tidigare eller har Olle smugit in en ny bra funktion?
Om jag missat så skyller jag på åldern 😉 men är det Olle som smugit så är det lika bra som vanligt - ständiga förbättringar (t+) tack!
Quote from Funbeat user on 27 February 2008, 13:29Jag grubblade på det samma men vågade inte fråga ftersom jag var rädd att det var jag som var senil.
Den risken finns ju fortfarande iofs men inte när det gäller just den här funktionen i så fall 🙂
Jag grubblade på det samma men vågade inte fråga ftersom jag var rädd att det var jag som var senil.
Den risken finns ju fortfarande iofs men inte när det gäller just den här funktionen i så fall 🙂
Quote from Funbeat user on 27 February 2008, 13:34Nu vet man hur det fungerar.
Nu vet man hur det fungerar.
Quote from Funbeat user on 27 February 2008, 13:40Test av detsamma..
Test av detsamma..
Quote from Funbeat user on 27 February 2008, 13:56Lady
Då är vi som både grubblar & är potentiella "senilister" 😀
Ollre är dock en pärla - just nu kommer nyheterna & förbättringarna i en aldrig sinande ström verkar det som.
Finns risk för fortsatt grubblande med tilltagande minnesproblem eller hur?
Lady
Då är vi som både grubblar & är potentiella "senilister" 😀
Ollre är dock en pärla - just nu kommer nyheterna & förbättringarna i en aldrig sinande ström verkar det som.
Finns risk för fortsatt grubblande med tilltagande minnesproblem eller hur?
Quote from Funbeat user on 27 February 2008, 14:16Jag har heller aldrig sett den.
Men nu när min eventuella senilpuls lagt sig så börjar jag hallucinera om en länk som heter "Hoppa till mina olästa diskussionsinlägg" bredvid "Hoppa vidare till nästa olästa inlägg".
Gör ni samma sak?
Jag har heller aldrig sett den.
Men nu när min eventuella senilpuls lagt sig så börjar jag hallucinera om en länk som heter "Hoppa till mina olästa diskussionsinlägg" bredvid "Hoppa vidare till nästa olästa inlägg".
Gör ni samma sak?
Quote from Funbeat user on 27 February 2008, 14:21😀
😀
Quote from Lotta Lindström on 27 February 2008, 14:26Vet inte hur många gånger jag har klickat fel och fått upp ett svarsfönster istället för en ny diskussion. Det lär ta ett tag innan man lär sig klicka rätt.
Vet inte hur många gånger jag har klickat fel och fått upp ett svarsfönster istället för en ny diskussion. Det lär ta ett tag innan man lär sig klicka rätt.
Quote from Jan Lundquist on 27 February 2008, 14:53Det var ju en god tanke men fönstret stängs inte när man skickat iväg svaret så då blir det lite rörigt tycker jag.
Det var ju en god tanke men fönstret stängs inte när man skickat iväg svaret så då blir det lite rörigt tycker jag.
Quote from Funbeat user on 27 February 2008, 14:59Vitsen tycker jag är att man kan läsa det man svarar på samtidigt som man skriver sitt inlägg/svar. Himla bra för oss fyrtiotalister som tycker det är himla kul att vara med men minnet är kort 😀
Vitsen tycker jag är att man kan läsa det man svarar på samtidigt som man skriver sitt inlägg/svar. Himla bra för oss fyrtiotalister som tycker det är himla kul att vara med men minnet är kort 😀