Quote from Funbeat user on 28 February 2008, 09:15Den kunde kanske ligga som en egen knapp?
Den kunde kanske ligga som en egen knapp?
Quote from Elias Engqvist on 28 February 2008, 09:20Om det blev ett litet smidigt fönster utan all lull lull och det stängdes automatiskt efteråt kunde det ju ersätta nuvarande "Svara på diskussionen"-knapp!
Om det blev ett litet smidigt fönster utan all lull lull och det stängdes automatiskt efteråt kunde det ju ersätta nuvarande "Svara på diskussionen"-knapp!
Quote from Funbeat user on 28 February 2008, 09:21genier spekulerar... (#)
genier spekulerar... (#)
Quote from Funbeat user on 4 March 2008, 06:05Lägger till en röst för att flytta länken för nytt fönster ovanför svarsknapparna.. Händer rätt ofta att jag klickar fel (#)
Lägger till en röst för att flytta länken för nytt fönster ovanför svarsknapparna.. Händer rätt ofta att jag klickar fel (#)
Quote from Galderma Fritidsförening on 4 March 2008, 07:54Om man lägger in funktionen för att öppna svarsformuläret i ett nytt fönster i svara på diskussionen knappen och fixar så svarsformuläret endast blir ett litet pop-up fönster eller dylikt som dessutom stänger sig självt och uppdaterar funbeat-sidan när ma
Om man lägger in funktionen för att öppna svarsformuläret i ett nytt fönster i svara på diskussionen knappen och fixar så svarsformuläret endast blir ett litet pop-up fönster eller dylikt som dessutom stänger sig självt och uppdaterar funbeat-sidan när ma
Quote from Funbeat user on 4 March 2008, 08:01Klockrent Rebecca, och smart!!! (t+)
Klockrent Rebecca, och smart!!! (t+)
Quote from Elias Engqvist on 4 March 2008, 08:25Exakt Rebecca, då skulle man t.o.m. kunna göra så att Svara på diskussionen öppnar svarsformuläret i nytt fönster!
Edit: Oj det sa jag visst alldeles ovanför 🙂
Exakt Rebecca, då skulle man t.o.m. kunna göra så att Svara på diskussionen öppnar svarsformuläret i nytt fönster!
Edit: Oj det sa jag visst alldeles ovanför 🙂
Quote from Camilla Höög on 4 March 2008, 08:28Snyggast skulle vara om ett svarsfönster dök upp på samma sida som diskussionen när man trycker på knappen, dvs. en textbox vecklas ut direkt under knappen där vi skriver svaret. Då slipper vi alla popups, hoppa mellan fönster, stänga svarsfönstret när vi
Snyggast skulle vara om ett svarsfönster dök upp på samma sida som diskussionen när man trycker på knappen, dvs. en textbox vecklas ut direkt under knappen där vi skriver svaret. Då slipper vi alla popups, hoppa mellan fönster, stänga svarsfönstret när vi
Quote from Funbeat user on 4 March 2008, 08:32Eller om svarsfönstret alltid finns längst ner på sidan, under "Hoppa-vidare-till-nästa-olästa-inlägg". Då kan man svara direkt om man vill.
Eller om svarsfönstret alltid finns längst ner på sidan, under "Hoppa-vidare-till-nästa-olästa-inlägg". Då kan man svara direkt om man vill.
Quote from Camilla Höög on 4 March 2008, 08:46Kanske, fast oftast så svarar man väl inte på diskussioner utan går vidare och sidan bör utformas efter "normalfallet".
Kanske, fast oftast så svarar man väl inte på diskussioner utan går vidare och sidan bör utformas efter "normalfallet".