Quote from Guest on 9 June 2007, 18:23Hej hej.
Jag tränar för tjejmilen och har så gjort nu under hela våren. Förra veckan åkte jag dock på en öroninflammation och fick penicillin, som jag mått jättedåligt av. Nu är infektionen över och penicillintabletterna avklarade. MEN! Nu har jag ju mis
Hej hej.
Jag tränar för tjejmilen och har så gjort nu under hela våren. Förra veckan åkte jag dock på en öroninflammation och fick penicillin, som jag mått jättedåligt av. Nu är infektionen över och penicillintabletterna avklarade. MEN! Nu har jag ju mis
Quote from Catharina Brattlin on 9 June 2007, 18:33Susanna, jag är ingen expert på något vis, men skulle ge Dig rådet att t o m gå tillbaka två veckor i Ditt träningsprogram, och därefter fortsätta som planerat.
Din kropp har nyligen genomgått en infektion, som har krävt behandling. Antibiotika påverkar
Susanna, jag är ingen expert på något vis, men skulle ge Dig rådet att t o m gå tillbaka två veckor i Ditt träningsprogram, och därefter fortsätta som planerat.
Din kropp har nyligen genomgått en infektion, som har krävt behandling. Antibiotika påverkar
Quote from Lena Bjerlöw on 9 June 2007, 20:23Hej! Synd att du blev sjuk men skönt att du är frisk igen! Jag vet inget speciellt om sjukdomar och så, men jag kan bara relatera till ett träningsuppehåll på 2-3 veckor. Och NEJ, all din träning har inte varit förgäves!
Själv hade ja träningsuppehåll på
Hej! Synd att du blev sjuk men skönt att du är frisk igen! Jag vet inget speciellt om sjukdomar och så, men jag kan bara relatera till ett träningsuppehåll på 2-3 veckor. Och NEJ, all din träning har inte varit förgäves!
Själv hade ja träningsuppehåll på
Quote from Funbeat user on 9 June 2007, 21:04Om man som jag följer ett program av Anders Salkai inför en halvmara, så säger han i alla fall at du ABSOLUT inte ska försöka träna igen det förlorade. Ta det lugnt ett tag, sen hoppar du in i programmet igen. Var exakt vet jag dock inte...
Om man som jag följer ett program av Anders Salkai inför en halvmara, så säger han i alla fall at du ABSOLUT inte ska försöka träna igen det förlorade. Ta det lugnt ett tag, sen hoppar du in i programmet igen. Var exakt vet jag dock inte...
Quote from Therese Woodhill on 9 June 2007, 21:52Nej allt är inte förgäves. Vår kropp är så pass bra så det finns minne, t.ex. en som tränat förut som sätter igång igen efter ett uppehåll kommer snabbt in i träningen igen eftersom kroppen vet hur den ska reagera osv.
Bara hoppa du in i träningen, för d
Nej allt är inte förgäves. Vår kropp är så pass bra så det finns minne, t.ex. en som tränat förut som sätter igång igen efter ett uppehåll kommer snabbt in i träningen igen eftersom kroppen vet hur den ska reagera osv.
Bara hoppa du in i träningen, för d
Quote from Funbeat user on 9 June 2007, 23:40"Tjejmilen är ju långt kvar, över 2 månader! Det fixar du! "
Håller med!
Så här års förra året hade jag inte ens börjat springa 🙂
"Tjejmilen är ju långt kvar, över 2 månader! Det fixar du! "
Håller med!
Så här års förra året hade jag inte ens börjat springa 🙂