Quote from Funbeat user on 12 January 2010, 12:32Hej Mika
Jag lärde mig att simma i sommras utan nån tränare, jag kollade på youtube när Mikael Phelps simmar i ultrarapid, så nu simmar jag som honom !!! typ skämt åsido. Jag spenderade sommaren på tland där simmade jag i sjöar och i havet och jag tycke
Hej Mika
Jag lärde mig att simma i sommras utan nån tränare, jag kollade på youtube när Mikael Phelps simmar i ultrarapid, så nu simmar jag som honom !!! typ skämt åsido. Jag spenderade sommaren på tland där simmade jag i sjöar och i havet och jag tycke
Quote from Funbeat user on 12 January 2010, 14:43När jag och min kompis började lära oss att crawla sa han "nu ska det gå så långsamt så folk vid sidan av tvekar vilket håll jag simmar åt". När jag också prövade det känns det som att det lossnade. Jag slappnade av mer helt enkelt. Så pröva det! Sen är d
När jag och min kompis började lära oss att crawla sa han "nu ska det gå så långsamt så folk vid sidan av tvekar vilket håll jag simmar åt". När jag också prövade det känns det som att det lossnade. Jag slappnade av mer helt enkelt. Så pröva det! Sen är d
Quote from Funbeat user on 12 January 2010, 15:01Ett hett tips när man tränar crawl är att ha ett flythjälpmedel. Man kan låna ett i simhallen. Då slappnar man av och har lättare att lära sig andas. Många bra triatleter tränar ibland med det för att känslan liknar den med våtdräkt.
Ett hett tips när man tränar crawl är att ha ett flythjälpmedel. Man kan låna ett i simhallen. Då slappnar man av och har lättare att lära sig andas. Många bra triatleter tränar ibland med det för att känslan liknar den med våtdräkt.
Quote from Funbeat user on 12 January 2010, 15:17Dolme.
BILD:http://shop.textalk.se/shop/9326/img83/h5083/2275083-rescaledtn-175x175.jpg
Dolme.
BILD:http://shop.textalk.se/shop/9326/img83/h5083/2275083-rescaledtn-175x175.jpg
Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 19:02Tycker inte om vatten. Tog dykcert. för 8 år sen när jag var 20 just p.g.a. det.. 6500 kr och har inte dykt sen dess. Just ja, börjar crawl-kurs den 25:e 🙂
Tycker inte om vatten. Tog dykcert. för 8 år sen när jag var 20 just p.g.a. det.. 6500 kr och har inte dykt sen dess. Just ja, börjar crawl-kurs den 25:e 🙂
Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 23:11Synd att det inte är tillåtet med snorkel. Ett rör för ingående luft, munstycke med enkelriktade ventiler och sen ett rör för utgående luft. Ingen risk för stagnant utandningsluft i röret som vid enkelröriga snorklar.
Det är nog vad som krävs för att jag
Synd att det inte är tillåtet med snorkel. Ett rör för ingående luft, munstycke med enkelriktade ventiler och sen ett rör för utgående luft. Ingen risk för stagnant utandningsluft i röret som vid enkelröriga snorklar.
Det är nog vad som krävs för att jag
Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 23:43Så nödvändigt är det inte med utblås på snorklar. När jag tränade (UV-rugby) sågade vi av snorklarna så de var så korta som möjligt och lätta att blåsa ur både luft och vatten med. Men har man inte för smal snorkel så är det knappast så att man svimmar än
Så nödvändigt är det inte med utblås på snorklar. När jag tränade (UV-rugby) sågade vi av snorklarna så de var så korta som möjligt och lätta att blåsa ur både luft och vatten med. Men har man inte för smal snorkel så är det knappast så att man svimmar än
Quote from Elias Engqvist on 14 January 2010, 09:37Rasmus - om man bestämmer sig för att man inte kan så blir det svårt att lära sig - det har du rätt i
Rasmus - om man bestämmer sig för att man inte kan så blir det svårt att lära sig - det har du rätt i
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 09:38Jaaa! Sååå rätt du haaaar, Christer!
Jaaa! Sååå rätt du haaaar, Christer!