Quote from Funbeat user on 15 October 2009, 21:14Den behöver inte vara tung om man har långa armar...
Men jag ser nu att jag har förväxlat fordonen lite i tråden, eller? Jag är osäker.
Den behöver inte vara tung om man har långa armar...
Men jag ser nu att jag har förväxlat fordonen lite i tråden, eller? Jag är osäker.
Quote from Funbeat user on 15 October 2009, 21:27Började på cyklar och gled in på bilar. Cyklar är nog inte lika självklart.
Började på cyklar och gled in på bilar. Cyklar är nog inte lika självklart.
Quote from Funbeat user on 16 October 2009, 08:39Jag har spanat in långtidsprognosen på en vädersajt och därför avvaktat lite med byta av mina cykeldäck.
Flera har redan bytt, i morse hörde jag det bekanta smattret från flera cyklar (t+)
Jag har spanat in långtidsprognosen på en vädersajt och därför avvaktat lite med byta av mina cykeldäck.
Flera har redan bytt, i morse hörde jag det bekanta smattret från flera cyklar (t+)
Quote from Rasmus Olsson on 16 October 2009, 09:08I bara fyra månader fick vi fröjdas av stadens miljonerkronors cykelbanor. Nu är de grusade igen, därmed livsfarliga tt cykla på om man kör annat än mtb-däck.
I bara fyra månader fick vi fröjdas av stadens miljonerkronors cykelbanor. Nu är de grusade igen, därmed livsfarliga tt cykla på om man kör annat än mtb-däck.