Quote from Funbeat user on 22 December 2008, 18:53Njjae, för dejt så promenerar jag nog hellre. Eller tar en liten lätt jogg, misstänker att jag får så svårt att hänga med annars 🙂
Njjae, för dejt så promenerar jag nog hellre. Eller tar en liten lätt jogg, misstänker att jag får så svårt att hänga med annars 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 22 December 2008, 18:56Så blygsam, du ser ju snabb ut.
Så blygsam, du ser ju snabb ut.
Quote from Funbeat user on 22 December 2008, 19:04Jag tycker Saras strategi lät bra 🙂
En hare i spåret kan ju alltid behövas...
Jag tycker Saras strategi lät bra 🙂
En hare i spåret kan ju alltid behövas...
Quote from Fredric Lagerström on 22 December 2008, 20:27Jag har sprungit runt årstaviken. Har släkt även där, vid Gullmarsplan. Alltid när jag hälsar på har jag jogginggrejer med. Är ju lite kuperat
faktiskt om jag inte minns fel. Bitvis i a f. Annars väldigt fint för promenad med.
Från Gullmarsplan går det
Jag har sprungit runt årstaviken. Har släkt även där, vid Gullmarsplan. Alltid när jag hälsar på har jag jogginggrejer med. Är ju lite kuperat
faktiskt om jag inte minns fel. Bitvis i a f. Annars väldigt fint för promenad med.
Från Gullmarsplan går det
Quote from Funbeat user on 22 December 2008, 20:47OT i singeltråden, man vafan...
Södra sidan på Årstaviken är bara upp och ner, norra stranden är platt som en plätt.
OT i singeltråden, man vafan...
Södra sidan på Årstaviken är bara upp och ner, norra stranden är platt som en plätt.
Quote from Funbeat user on 23 December 2008, 11:00Därför håller man sig på rätt sida om vattnet när man springer 😉
Kuperat är roligare....
Därför håller man sig på rätt sida om vattnet när man springer 😉
Kuperat är roligare....
Quote from Funbeat user on 23 December 2008, 11:53Kuperat ÄR roligare! Tänk på alla goa nerförsbackar bara 😉
Kuperat ÄR roligare! Tänk på alla goa nerförsbackar bara 😉
Quote from Funbeat user on 5 January 2009, 22:58lugn tjejer, luuuuugn *pptrrrooooo* nu har jag en lösning på det här. Jag är en schysst kille så ... okej, jag ställer upp; Håkan, den ambulerande dejten 😀
snygg, smart och så snart jag gått lindy hop-kursen så kan jag dansa också ... och ändå ödmjuk
B
lugn tjejer, luuuuugn *pptrrrooooo* nu har jag en lösning på det här. Jag är en schysst kille så ... okej, jag ställer upp; Håkan, den ambulerande dejten 😀
snygg, smart och så snart jag gått lindy hop-kursen så kan jag dansa också ... och ändå ödmjuk
B
Quote from Funbeat user on 6 January 2009, 00:11Årstasjön, nä tacka vet jag Djurgården!
Årstasjön, nä tacka vet jag Djurgården!
Quote from Fredric Lagerström on 6 January 2009, 00:12Det är väl platt o eländigt där?
Det är väl platt o eländigt där?