Quote from Guest on 3 January 2009, 23:07Hej!
Är bara nyfiken på hur många som ska springa i morgon? Ska ju vara typ -8, har aldrig sprungit när det är så kallt... Funkar det?
Hej!
Är bara nyfiken på hur många som ska springa i morgon? Ska ju vara typ -8, har aldrig sprungit när det är så kallt... Funkar det?
Quote from Funbeat user on 3 January 2009, 23:17Visst fungerar det, men du får klä på dig lite mer än vanligt.
Visst fungerar det, men du får klä på dig lite mer än vanligt.
Quote from Funbeat user on 3 January 2009, 23:21Receptet är många tunna lager, heller än få tjocka lager. Och absolut inget i bomull.
Receptet är många tunna lager, heller än få tjocka lager. Och absolut inget i bomull.
Quote from Funbeat user on 3 January 2009, 23:22Några tips?
Några tips?
Quote from Funbeat user on 3 January 2009, 23:23snabbt svar 🙂 Ok, tack! om man har en underställströja och löparjacka, vad ska man ha emellan?
snabbt svar 🙂 Ok, tack! om man har en underställströja och löparjacka, vad ska man ha emellan?
Quote from Funbeat user on 3 January 2009, 23:25En långärmad i funktionsmtrl borde räcka. TSM-tröjan du fått kanske 😉
En långärmad i funktionsmtrl borde räcka. TSM-tröjan du fått kanske 😉
Quote from Funbeat user on 3 January 2009, 23:26Ja just det, den ja! Den får det bli!
Ja just det, den ja! Den får det bli!
Quote from Funbeat user on 3 January 2009, 23:30Och lyssna på mammas eviga råd om halsduk, vantar och mössa. Fuska inte där.
Och lyssna på mammas eviga råd om halsduk, vantar och mössa. Fuska inte där.
Quote from Funbeat user on 3 January 2009, 23:45Hej Charlotte, Vilken grupp springer du i? Synd vi?
Klurigt då det inte finns foto :-/
Hej Charlotte, Vilken grupp springer du i? Synd vi?
Klurigt då det inte finns foto :-/
Quote from Funbeat user on 3 January 2009, 23:46Haha, ska jag säga - som just bytt mitt foto till en glad Buddha!
*oerhört pinsamt*
Haha, ska jag säga - som just bytt mitt foto till en glad Buddha!
*oerhört pinsamt*