Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 11:21Jag misstänker att de passar på att ge svar på tal på samma sätt som han svarat i andras frågetrådar, lite "som man ropar i skogen får man svar".
Jag misstänker att de passar på att ge svar på tal på samma sätt som han svarat i andras frågetrådar, lite "som man ropar i skogen får man svar".
Quote from Elias Engqvist on 3 May 2010, 13:14Det är nog bara Olle som kan svara på det. Men om det funkar som han säger kan det ju vara lite dåligt kanske
Det är nog bara Olle som kan svara på det. Men om det funkar som han säger kan det ju vara lite dåligt kanske
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 14:56Nu är jag K-R-Ä-N-K-T.
Nu är jag K-R-Ä-N-K-T.
Quote from Pernilla Liljegren on 3 May 2010, 17:45Skriv en insändare.
Skriv en insändare.
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 18:37😉
David.
Du är varmt välkommen bland oss kränkta.Då du genom träget arbete + forskning +++ lyckats med konsstycket att kränka en hel del, så förstår jag att du vill komma med i vårt gäng.
😉Ställer du upp som kandidat till en styrelsepost?
😉
😉
David.
Du är varmt välkommen bland oss kränkta.
Då du genom träget arbete + forskning +++ lyckats med konsstycket att kränka en hel del, så förstår jag att du vill komma med i vårt gäng.
😉
Ställer du upp som kandidat till en styrelsepost?
😉
Quote from Elias Engqvist on 3 May 2010, 19:03Bättre kränkt än dränkt!
Bättre kränkt än dränkt!
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 19:11Ähh, så gaggig är jag inte.
Ähh, så gaggig är jag inte.
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 19:21en vacker dag börjar David med LSD-gubbar också
en vacker dag börjar David med LSD-gubbar också
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 19:23Det har jag mycket svårt att tänka mig.
Det har jag mycket svårt att tänka mig.
Quote from Elias Engqvist on 3 May 2010, 19:34En blå kanske?
BILD:http://www.njnnetwork.com/njn/wp-content/uploads/2009/10/blue-winking-smiley.gif
En blå kanske?
BILD:http://www.njnnetwork.com/njn/wp-content/uploads/2009/10/blue-winking-smiley.gif