Quote from Funbeat user on 24 February 2009, 09:01Jag trodde snigelgruppen var en cykelgrupp speciellt avsedd för mig.
Jag trodde snigelgruppen var en cykelgrupp speciellt avsedd för mig.
Quote from Elias Engqvist on 24 February 2009, 09:01Snigelgruppen är en snigelgrupp!
Snigelgruppen är en snigelgrupp!
Quote from Funbeat user on 24 February 2009, 09:03Det hörs nästan på namnet
Det hörs nästan på namnet
Quote from Funbeat user on 24 February 2009, 09:05Arne: Du får 20% i konsultarvode.
Arne: Du får 20% i konsultarvode.
Quote from Funbeat user on 24 February 2009, 09:06Snigelgruppen verkar inte speciellt långsam - man ska vara rätt rapp i fingrarna för att hinna producera så många inlägg på så kort tid med så få medlemmar!! (H)
Snigelgruppen verkar inte speciellt långsam - man ska vara rätt rapp i fingrarna för att hinna producera så många inlägg på så kort tid med så få medlemmar!! (H)
Quote from Funbeat user on 24 February 2009, 09:17Christers första inlägg i den här tråden säger kanske något om kvaliteten i svaren på frågorna om cykel o hjul. Väldigt mycket om att man ska köpa svindyra prylar eller välja viss teknik/lösning annars blir man aldrig en riktig cyklist.
Christers första inlägg i den här tråden säger kanske något om kvaliteten i svaren på frågorna om cykel o hjul. Väldigt mycket om att man ska köpa svindyra prylar eller välja viss teknik/lösning annars blir man aldrig en riktig cyklist.
Quote from Funbeat user on 24 February 2009, 09:51Riktig Cyklist blir du först när har kört ett utlyst tempolopp med minst 40 km/h i snitthastighet.
Det titeln får du ta med dig sedan.
Riktig Cyklist blir du först när har kört ett utlyst tempolopp med minst 40 km/h i snitthastighet.
Det titeln får du ta med dig sedan.
Quote from Elias Engqvist on 24 February 2009, 10:22Finns det några tempolopp på 500m?
Finns det några tempolopp på 500m?
Quote from Funbeat user on 24 February 2009, 10:29Nope, då är det prolog.
Nope, då är det prolog.
Quote from Elias Engqvist on 24 February 2009, 10:33Fan också, jag har svårt att hålla över 40 några längre sträckor - ska jag köpa dyrare hjul då?
Fan också, jag har svårt att hålla över 40 några längre sträckor - ska jag köpa dyrare hjul då?