Quote from Guest on 12 August 2010, 21:25Hej hej!
Ska köpa ett par snabba skor för banlöpning och i förlängningen långa tävlingspass typ mara och halvmara. Surfar runt, men jag undrar är denna typ av skor alltid neutrala??
Min andra fråga som framgår av rubriken - har någon svaret på den?
Tack f
Hej hej!
Ska köpa ett par snabba skor för banlöpning och i förlängningen långa tävlingspass typ mara och halvmara. Surfar runt, men jag undrar är denna typ av skor alltid neutrala??
Min andra fråga som framgår av rubriken - har någon svaret på den?
Tack f
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 21:35Fråga 1: Har Puma Roadracer 3 & Nike Lunaracer +2 som båda förvisso är väldämpade för att vara tävlingsskor, men de uppges vara neutrala. Och ja, de är neutrala så tillvida att det inte är någon skillnad i densiteten i mellansulans material, ingen pronati
Fråga 1: Har Puma Roadracer 3 & Nike Lunaracer +2 som båda förvisso är väldämpade för att vara tävlingsskor, men de uppges vara neutrala. Och ja, de är neutrala så tillvida att det inte är någon skillnad i densiteten i mellansulans material, ingen pronati
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 21:47när jag springer så fort att det är intressant med tävllingskor så tycker jag att löpsteget är så pass snabbt och "tåigt" att min pronation jag har vid låg fart försvinner. pronationsskor har jag bara när jag ska springa långsamt.
när jag springer så fort att det är intressant med tävllingskor så tycker jag att löpsteget är så pass snabbt och "tåigt" att min pronation jag har vid låg fart försvinner. pronationsskor har jag bara när jag ska springa långsamt.
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 21:58Saucony fatswitch har en pronationkil. Jag är mycket nöjd med mina!
Saucony fatswitch har en pronationkil. Jag är mycket nöjd med mina!
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 22:34Banlöpning och träningspass för marathon känns som ytterligheter. Kör oxå med med Fastwitch men skulle rekommendera Tangent som oxå är en lättviktare från Saucony. Båda har lite pronationsstöd.
Banlöpning och träningspass för marathon känns som ytterligheter. Kör oxå med med Fastwitch men skulle rekommendera Tangent som oxå är en lättviktare från Saucony. Båda har lite pronationsstöd.
Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 08:49Asics DS Racer har också en pronationkil!! mycket skön sko!
Asics DS Racer har också en pronationkil!! mycket skön sko!
Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 10:08Hyperspeed är mycket bra. Jag har den som tävlingssko. Är annars van vid Kayano och 21-serien och är helnöjd med Hyperspeed. Sitter som en strumpa och inte antydan till skavsår. Hållbarheten vet jag dock inget om.
Hyperspeed är mycket bra. Jag har den som tävlingssko. Är annars van vid Kayano och 21-serien och är helnöjd med Hyperspeed. Sitter som en strumpa och inte antydan till skavsår. Hållbarheten vet jag dock inget om.