Quote from Guest on 24 July 2010, 21:43Första säsongen på cykel. Efter att antal Vasalopp och Lidingölopp så fick jag äntligen ändan ur och tog även cykel och badet i år.
Då man är ny inom nått så ska man inte tro att man blir så bra som man vill över en natt. Nya muskler etc ska trimmas och
Första säsongen på cykel. Efter att antal Vasalopp och Lidingölopp så fick jag äntligen ändan ur och tog även cykel och badet i år.
Då man är ny inom nått så ska man inte tro att man blir så bra som man vill över en natt. Nya muskler etc ska trimmas och
Quote from Funbeat user on 24 July 2010, 21:53Du borde kunna vinna tävlingar.
Du borde kunna vinna tävlingar.
Quote from ellen olsson on 24 July 2010, 21:59Under 9h borde inte vara några problem om du nödvändigtvis vill köra runt den eländiga sjön.
Under 9h borde inte vara några problem om du nödvändigtvis vill köra runt den eländiga sjön.
Quote from Funbeat user on 25 July 2010, 10:50Jag började cykla lite 2008 efter en bakgrund som löpare. 2008 blev det inte så många mil på min stålracer från 80-talet, men jag var med på ett motionslopp på hösten som gjorde att jag blev sugen på mer.
2009 köpte jag en instegsracer och cyklade VR för
Jag började cykla lite 2008 efter en bakgrund som löpare. 2008 blev det inte så många mil på min stålracer från 80-talet, men jag var med på ett motionslopp på hösten som gjorde att jag blev sugen på mer.
2009 köpte jag en instegsracer och cyklade VR för
Quote from Funbeat user on 26 July 2010, 09:25Under de senaste 8 åren har jag egentligen inte tränat någon konditionsidrott förutom några step- eller spinningpass här och där. Körde vasan på 9:59 vilket inte är någon speciellt bra tid men jag lyckades ändå rulla i mål på 9:43 på årets VR.
Den stora
Under de senaste 8 åren har jag egentligen inte tränat någon konditionsidrott förutom några step- eller spinningpass här och där. Körde vasan på 9:59 vilket inte är någon speciellt bra tid men jag lyckades ändå rulla i mål på 9:43 på årets VR.
Den stora
Quote from Funbeat user on 26 July 2010, 11:05Cykla med en klubb som har klungor som är uppstyrda. Det siktar jag på nästa år.
Cykla med en klubb som har klungor som är uppstyrda. Det siktar jag på nästa år.
Quote from Funbeat user on 26 July 2010, 13:38Tack för svaren. Angående VR så spelar gruppen och antalet stopp längs vägen stor roll på sluttiden, helt klart.
Jag anmälde mig till och cyklade med en 12 timmars grupp sammanhållen av en lokal sportbutik. Tyckte det målet lät rimligt som ny inom cykel.
Tack för svaren. Angående VR så spelar gruppen och antalet stopp längs vägen stor roll på sluttiden, helt klart.
Jag anmälde mig till och cyklade med en 12 timmars grupp sammanhållen av en lokal sportbutik. Tyckte det målet lät rimligt som ny inom cykel.
Quote from Funbeat user on 22 June 2011, 13:35Tänkte bara följa upp tråden ..
År två i cykelsadeln så blev det 8.54 på VR. En förbättring på över 2,5 h mot premiäråret.
Efter Vasaloppet fortsatte jag med 5 pass i veckan (60% landsväg, 30% spinning + 10% löpning) Hade dessutom en bra grupp att träna
Tänkte bara följa upp tråden ..
År två i cykelsadeln så blev det 8.54 på VR. En förbättring på över 2,5 h mot premiäråret.
Efter Vasaloppet fortsatte jag med 5 pass i veckan (60% landsväg, 30% spinning + 10% löpning) Hade dessutom en bra grupp att träna
Quote from Funbeat user on 22 June 2011, 13:48Imponerande utveckling. Grattis till ett fantastiskt bra resultat.
Mvh Janne
Imponerande utveckling. Grattis till ett fantastiskt bra resultat.
Mvh Janne
Quote from Funbeat user on 22 June 2011, 13:59Bra jobbat!!! Jag läste tråden från början och la inte märke till att du ställde frågan 2010... men jag tyckte råden du fick att Sub9 skulle bli svårt var lite sisådär... så, extra mycket grattis, ingenting är omöjligt!! 😀
Jag körde min första VR på 9.
Bra jobbat!!! Jag läste tråden från början och la inte märke till att du ställde frågan 2010... men jag tyckte råden du fick att Sub9 skulle bli svårt var lite sisådär... så, extra mycket grattis, ingenting är omöjligt!! 😀
Jag körde min första VR på 9.