Quote from Funbeat user on 22 June 2011, 20:38Grattis Tommy! Du tangerade min tid för "år 2", men kapade tiden från första året mycket mer!
Hur många mil/timmar hade du "i benen" innan årets runda? Vilka var de största skillnaderna jämfört med första året?
Karolina: Det var väl egentligen bara jag
Grattis Tommy! Du tangerade min tid för "år 2", men kapade tiden från första året mycket mer!
Hur många mil/timmar hade du "i benen" innan årets runda? Vilka var de största skillnaderna jämfört med första året?
Karolina: Det var väl egentligen bara jag
Quote from Funbeat user on 22 June 2011, 21:55Tack. Skilnaden mot i fjol är att jag kört spinning 2-3 gånger i veckan from mars. Har läst en del om spinningens effekt för landsväg men tycker att det givit mig mig möjlighet träna upp styrkan i benen. Under spinningen sitter jag dock med än vad ledaren
Tack. Skilnaden mot i fjol är att jag kört spinning 2-3 gånger i veckan from mars. Har läst en del om spinningens effekt för landsväg men tycker att det givit mig mig möjlighet träna upp styrkan i benen. Under spinningen sitter jag dock med än vad ledaren
Quote from Funbeat user on 23 June 2011, 23:13Började cykla i april maj 2010 och körde VR på 8.49timmar i lördags... målet var 7,45 men en spypause efter 15 mil förstörde dock det målet för i år....
I april 2010 vägde jag ca. 82kg, i morse vägde jag 68kg. Nästa år tar jag sub7,45!!!
I Mars 2010 la
Började cykla i april maj 2010 och körde VR på 8.49timmar i lördags... målet var 7,45 men en spypause efter 15 mil förstörde dock det målet för i år....
I april 2010 vägde jag ca. 82kg, i morse vägde jag 68kg. Nästa år tar jag sub7,45!!!
I Mars 2010 la