Quote from Guest on 5 February 2010, 17:55Jag är på gång att köpa ett par;
Vuelta SUPERLITE CARBON PRO MATRIX
Mina frågor är;
Är de godkända för tävling?
Är de vridstyva och snabba?
Hur bra/dåliga är de?Någon som har erfarenhet?
Tacksam för svar=)
Jag är på gång att köpa ett par;
Vuelta SUPERLITE CARBON PRO MATRIX
Mina frågor är;
Är de godkända för tävling?
Är de vridstyva och snabba?
Hur bra/dåliga är de?
Någon som har erfarenhet?
Tacksam för svar=)
Quote from ellen olsson on 5 February 2010, 18:05Huvudfrågan kan du kolla själv ynka 2 klick från framsidan hos UCI.
http://www.uci.ch/includes/asp/getTarget.asp?type=FILE&id=NDkyNTc
Huvudfrågan kan du kolla själv ynka 2 klick från framsidan hos UCI.
http://www.uci.ch/includes/asp/getTarget.asp?type=FILE&id=NDkyNTc
Quote from Funbeat user on 5 February 2010, 18:11tack så mycket men blir lite fundersam då Carbon Pro är godkända, gäller det Supelite Carbone Pro?
tack så mycket men blir lite fundersam då Carbon Pro är godkända, gäller det Supelite Carbone Pro?
Quote from ellen olsson on 5 February 2010, 18:33Bara om det är likadana fälgar (och lika många ekrar).
Bara om det är likadana fälgar (och lika många ekrar).
Quote from Funbeat user on 5 February 2010, 18:34vad menar du med likadana fälgar?
vad menar du med likadana fälgar?
Quote from ellen olsson on 5 February 2010, 18:35Att fälgen ska vara identisk med den som testats av UCI.
Att fälgen ska vara identisk med den som testats av UCI.
Quote from Funbeat user on 5 February 2010, 18:42ok det är så jävligt alltså.
För det finns Vuelta Carbone Pro som är dyrare som är helt av carbone
Och så finns det Vuelta superlite Carbone pro Matrix som är billigare och som är av både aluminium och carbone.
Sen finns det Vuelta superlite som är av
ok det är så jävligt alltså.
För det finns Vuelta Carbone Pro som är dyrare som är helt av carbone
Och så finns det Vuelta superlite Carbone pro Matrix som är billigare och som är av både aluminium och carbone.
Sen finns det Vuelta superlite som är av
Quote from ellen olsson on 5 February 2010, 19:42Uppfyller Superlite kraven för att klassas som "standardhjul" enligt reglerna?
Uppfyller Superlite kraven för att klassas som "standardhjul" enligt reglerna?
Quote from Funbeat user on 5 February 2010, 19:44jag har ingen aning?
Jag är dålig på detta, när jag diskutera med en vän så sa han att de alrdig kollar komponenterna på tävlingarna ändå.
jag har ingen aning?
Jag är dålig på detta, när jag diskutera med en vän så sa han att de alrdig kollar komponenterna på tävlingarna ändå.
Quote from ellen olsson on 5 February 2010, 19:46Då kan en intressant överraskning vänta i framtiden. Det finns gott om kommissarier som inte ser mellan fingrarna...
Då kan en intressant överraskning vänta i framtiden. Det finns gott om kommissarier som inte ser mellan fingrarna...