Quote from Funbeat user on 5 February 2010, 19:49Varför ska du inte följa reglerna om du vill tävla?
Varför ska du inte följa reglerna om du vill tävla?
Quote from Funbeat user on 5 February 2010, 20:17jo det är sant och det är väl därför jag tar upp saker och diskuterar detta här för att få veta. hörde rykten om att det var någon som vann med Lightwight.hjul som väger 100 gram mindre än vad reglerna säger....
jo det är sant och det är väl därför jag tar upp saker och diskuterar detta här för att få veta. hörde rykten om att det var någon som vann med Lightwight.hjul som väger 100 gram mindre än vad reglerna säger....
Quote from Funbeat user on 5 February 2010, 20:20sa aldrig att jag skulle det utan bara tog upp fakta som en tog upp som tävlat länge.
sa aldrig att jag skulle det utan bara tog upp fakta som en tog upp som tävlat länge.
Quote from Funbeat user on 5 February 2010, 20:23Man blir ju lite fundersam på att följa reglerna om inte kommisarien följer dem. Om jag har 19 eller 30 ekrar jämfört med om 35 man kör på fel sida...
Kanske lättare att kolla regler i depån än på banan? Klart man inte ska köpa ett par fälgar som inte kla
Man blir ju lite fundersam på att följa reglerna om inte kommisarien följer dem. Om jag har 19 eller 30 ekrar jämfört med om 35 man kör på fel sida...
Kanske lättare att kolla regler i depån än på banan? Klart man inte ska köpa ett par fälgar som inte kla
Quote from Funbeat user on 5 February 2010, 20:33Nä det är klart=)
Nä det är klart=)
Quote from ellen olsson on 5 February 2010, 20:38Det finns inga viktregler för hjul.
Det finns inga viktregler för hjul.
Quote from Funbeat user on 6 February 2010, 00:09Daniel: hur mycket går hjulen på? Tub?
Daniel: hur mycket går hjulen på? Tub?
Quote from Funbeat user on 6 February 2010, 00:1812/16 ekrar... håller dom?
http://www.vuelta.it/ruoteSUPERLITE/SUPERMATRIX.html
12/16 ekrar... håller dom?
Quote from Funbeat user on 6 February 2010, 09:2512-ekrade är inte så lyckade på linjelopp.
12-ekrade är inte så lyckade på linjelopp.
Quote from Funbeat user on 6 February 2010, 10:01Tack fr alla svar, det har fått mig att besluta att inte ta dem. Jag kommer att köpa några som är gokända för tävling, jag menar det är ju roligare att sätta sig in i matchen på ett bra och regelmässigt sätt.=)
Nu håller jag på att kolla fakta kring hjul
Tack fr alla svar, det har fått mig att besluta att inte ta dem. Jag kommer att köpa några som är gokända för tävling, jag menar det är ju roligare att sätta sig in i matchen på ett bra och regelmässigt sätt.=)
Nu håller jag på att kolla fakta kring hjul