Quote from Funbeat user on 20 April 2012, 15:00Hur många lockar dom i Lammhult?
Hur många lockar dom i Lammhult?
Quote from Funbeat user on 21 April 2012, 13:51Lammhult tillhör Växjö kommun
Lammhult tillhör Växjö kommun
Quote from Funbeat user on 27 April 2012, 10:31Alltid trevligt att cykla med Örebrocyklisterna och jag var med på nämna Ånnabodarunda.
Står dock fel i artikeln. Maxlutningen menar de nog är 11 grader, vilket motsvarar 19,44%. Själv har jag dock bara mätt upp 17% på brantaste stället, men då har jag h
Alltid trevligt att cykla med Örebrocyklisterna och jag var med på nämna Ånnabodarunda.
Står dock fel i artikeln. Maxlutningen menar de nog är 11 grader, vilket motsvarar 19,44%. Själv har jag dock bara mätt upp 17% på brantaste stället, men då har jag h
Quote from Funbeat user on 27 April 2012, 18:30På söndag är det Vibyrundan, får se om jag ansluter 🙂
På söndag är det Vibyrundan, får se om jag ansluter 🙂
Quote from Funbeat user on 4 May 2012, 21:33Om nu Örebrocyklisterna är så otroligt många borde de kunna göra något åt sitt uppenbarligen fullständigt inkompetenta cykelförbund.
Om nu Örebrocyklisterna är så otroligt många borde de kunna göra något åt sitt uppenbarligen fullständigt inkompetenta cykelförbund.
Quote from Funbeat user on 5 May 2012, 07:27- Robert, vad snackar du om?
- Robert, vad snackar du om?
Quote from Funbeat user on 5 May 2012, 08:30Jag snackar om att Örebro CF regelmässigt utlyser tävlingar som man sedan ställer in med vaga och tveksamma motiveringar. Det är inte så man odlar intresse för cykelsporten.
Jag snackar om att Örebro CF regelmässigt utlyser tävlingar som man sedan ställer in med vaga och tveksamma motiveringar. Det är inte så man odlar intresse för cykelsporten.
Quote from Funbeat user on 5 May 2012, 13:11Blandar du inte ihop korten nu, Örebrocyklisterna är en egen klubb. Det finns igen förening med det namnet som du hänvisar till.
Blandar du inte ihop korten nu, Örebrocyklisterna är en egen klubb. Det finns igen förening med det namnet som du hänvisar till.
Quote from Funbeat user on 5 May 2012, 13:17Menar inte att föreningen Örebrocyklisterna har gjort något fel. Det förvånar mig bara att man trots att man uppenbarligen har så många allmänt cykelintresserade i Örebro inte har något intresse för cykel som idrottsutövande. De jag syftade på med ÖCF var
Menar inte att föreningen Örebrocyklisterna har gjort något fel. Det förvånar mig bara att man trots att man uppenbarligen har så många allmänt cykelintresserade i Örebro inte har något intresse för cykel som idrottsutövande. De jag syftade på med ÖCF var