Quote from Guest on 17 February 2014, 20:46Har tänkt att börja springa mina intervaller på löparbanan när vädret börjar tillåta detta. Finns det några generella regler på hur man skall uppföra sig mot de som springer fortare...sakta på ytterbanorna? tex
Har tänkt att börja springa mina intervaller på löparbanan när vädret börjar tillåta detta. Finns det några generella regler på hur man skall uppföra sig mot de som springer fortare...sakta på ytterbanorna? tex
Quote from Funbeat user on 17 February 2014, 20:56Hög fart på bana 1. Jogg på bana 2.
Blir du ikappsprungen när du springer fort, låt dem springa om på din högra sida. Om du vill lämna plats åt snabbare löpare, gör det I GOD TID innan vederbörande redan börjat sin omlöpning.
När du avslutar resp interval
Hög fart på bana 1. Jogg på bana 2.
Blir du ikappsprungen när du springer fort, låt dem springa om på din högra sida. Om du vill lämna plats åt snabbare löpare, gör det I GOD TID innan vederbörande redan börjat sin omlöpning.
När du avslutar resp interval
Quote from Funbeat user on 17 February 2014, 21:13Bra skrivet Rolle!
Det enda jag skulle vilja tillägga är ett förtydligande av rad 1: "Hög fart på bana 1. Jogg på bana 2". Det är din egen definition på hög fart, inte andras, som gäller. Alltså springer du intervaller på innerbanan även om du är en så
Bra skrivet Rolle!
Det enda jag skulle vilja tillägga är ett förtydligande av rad 1: "Hög fart på bana 1. Jogg på bana 2". Det är din egen definition på hög fart, inte andras, som gäller. Alltså springer du intervaller på innerbanan även om du är en så
Quote from Funbeat user on 18 February 2014, 09:29Tackar (t+)
Tackar (t+)