Quote from Guest on 11 June 2010, 08:51BILD:http://www.teamfakta.se/Bild/Reklam/AretsForsta2011.jpg
Kom till Slussen för en gemensam jogg som varar i stort sett hela dagen.
Sträckan är upp till 60 Km. Du kan avsluta passet när du vill. Vi följer busslinjer och T-bana.
Vi har flera matstopp och
BILD:http://www.teamfakta.se/Bild/Reklam/AretsForsta2011.jpg
Kom till Slussen för en gemensam jogg som varar i stort sett hela dagen.
Sträckan är upp till 60 Km. Du kan avsluta passet när du vill. Vi följer busslinjer och T-bana.
Vi har flera matstopp och
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 09:01På rätt sida om året denna gången!
Kul initiativ. Antar att det inte blir något årets sista långpass nu i och med denna.
På rätt sida om året denna gången!
Kul initiativ. Antar att det inte blir något årets sista långpass nu i och med denna.
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 09:04Det var knixiga mellandagar i år. Mest jobbdagar eller högtidsdagar. Bästa att köra den 2a januari istället så fler kan vara med.
Och så vet jag att det är bäst väder den dagen. 😉
Det var knixiga mellandagar i år. Mest jobbdagar eller högtidsdagar. Bästa att köra den 2a januari istället så fler kan vara med.
Och så vet jag att det är bäst väder den dagen. 😉
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 11:56Då ska jag faktiskt kunna vara med för en gångs skull. Åker ju alltid skidor under mellandagarna. 🙂
Då ska jag faktiskt kunna vara med för en gångs skull. Åker ju alltid skidor under mellandagarna. 🙂
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 20:30Det skulle alltså betyda att det inte blir något årets sista 2010? Vilken besvikelse. Viktigt att tänka på för mina planerade löpkilometrar för året totalt.
Å andra sidan lär träningsåret 2011 få en kickstart!
Det skulle alltså betyda att det inte blir något årets sista 2010? Vilken besvikelse. Viktigt att tänka på för mina planerade löpkilometrar för året totalt.
Å andra sidan lär träningsåret 2011 få en kickstart!
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 21:25Helgen 18-19 december bara ligger där och väntar på något kul. Kanske en McD-orientering. Korsa staden i jakt på en Mc Donalds. Det finns massor av dem i Stockholm. De längst ut kan få flest poäng.
Hur många kan vi besöka på samma tur?
BILD:http://www.tea
Helgen 18-19 december bara ligger där och väntar på något kul. Kanske en McD-orientering. Korsa staden i jakt på en Mc Donalds. Det finns massor av dem i Stockholm. De längst ut kan få flest poäng.
Hur många kan vi besöka på samma tur?
BILD:http://www.tea
Quote from Funbeat user on 12 June 2010, 10:37Jag är helt klart på både ett sista och ett första långpass. Det här året ska jag väl försöka undvika att flytta från stan lagom till jul också. 😀
McDonaldslöpningen låter som en ypperlig idé. (t+)
Jag är helt klart på både ett sista och ett första långpass. Det här året ska jag väl försöka undvika att flytta från stan lagom till jul också. 😀
McDonaldslöpningen låter som en ypperlig idé. (t+)
Quote from Funbeat user on 12 June 2010, 10:43Räcker det med en helg om alla MD ska besökas? Jag har för mig att de för några ( = rätt många) år sen hade en grej om att stockholmarna skulle hitta en md var 4 km. Kan stämma rätt så bra på vissa ställen om man ser på kartan.
Frågan är hur långt pass d
Räcker det med en helg om alla MD ska besökas? Jag har för mig att de för några ( = rätt många) år sen hade en grej om att stockholmarna skulle hitta en md var 4 km. Kan stämma rätt så bra på vissa ställen om man ser på kartan.
Frågan är hur långt pass d
Quote from Funbeat user on 12 June 2010, 10:46McD-rundan låter minst lika rolig som Christian Ritellas härliga förslag "Stockholms Toppar", Högdalstoppen - Vinsta - Granholmstoppen - Hammarbybacken - Frösundatoppen (i valfri ordning).
McD-rundan låter minst lika rolig som Christian Ritellas härliga förslag "Stockholms Toppar", Högdalstoppen - Vinsta - Granholmstoppen - Hammarbybacken - Frösundatoppen (i valfri ordning).
Quote from Funbeat user on 12 June 2010, 11:09Jag anar ett nytt koncept växa fram här: månadens långpass - varje månad med ett nytt spännande tema. (t+)
Jag anar ett nytt koncept växa fram här: månadens långpass - varje månad med ett nytt spännande tema. (t+)