Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 16:29Anmäler härmed brinnande intresse (H:)
Anmäler härmed brinnande intresse (H:)
Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 22:38(t+)
Hoppas det blir lika krispigt och vackert som förra årets sista långpass.
(t+)
Hoppas det blir lika krispigt och vackert som förra årets sista långpass.
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 12:45Kör du ett varv den 1:a och plogar Peter? 😉
Kör du ett varv den 1:a och plogar Peter? 😉
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 21:06Det tillhör banan att brottas med plogavfall på gångbanan 🙂
Vi hade en hel del att klampa på förra året men vi klarade det. Bra bilder blev det också.
Det tillhör banan att brottas med plogavfall på gångbanan 🙂
Vi hade en hel del att klampa på förra året men vi klarade det. Bra bilder blev det också.
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 21:21Det här ska jag vara med på! Får se till att nyår blir i Stockholmstrakten den här gången...
Det här ska jag vara med på! Får se till att nyår blir i Stockholmstrakten den här gången...
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 22:10Ser verkligen fram emot denna ultra!
Ser verkligen fram emot denna ultra!
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 22:23Jo, ultran ser jag fram emot, men just nu så avstår jag gärna årstiden ifråga.
Jo, ultran ser jag fram emot, men just nu så avstår jag gärna årstiden ifråga.
Quote from Funbeat user on 15 June 2010, 08:45Micke, Håller med. Perioden som är nu är härligare!
Micke, Håller med. Perioden som är nu är härligare!
Quote from Funbeat user on 15 June 2010, 08:45Micke, Håller med. Perioden som är nu är härligare!
Micke, Håller med. Perioden som är nu är härligare!
Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 13:20Kul med tema-löpningar varje månad!!! Måste ju finnas teman i det oändliga att komma på. (t+)
Kul med tema-löpningar varje månad!!! Måste ju finnas teman i det oändliga att komma på. (t+)