Quote from Guest on 17 December 2013, 14:08Loppet har ju arrangerat nu i 10 år.
Vår höst och lucia.Det har blivit inställt några ggr. pga. olika omständigheter.
Vad är ditt bästa RBT minne??
Roger
Loppet har ju arrangerat nu i 10 år.
Vår höst och lucia.
Det har blivit inställt några ggr. pga. olika omständigheter.
Vad är ditt bästa RBT minne??
Roger
Quote from Funbeat user on 17 December 2013, 14:18När jag var lite sen, får jogga upp till anmälan, slänga av mig överdragskläder och springa ned, kommer ned och då säger starter "Ja då hann du med starten...KÖR" 😀
När jag var lite sen, får jogga upp till anmälan, slänga av mig överdragskläder och springa ned, kommer ned och då säger starter "Ja då hann du med starten...KÖR" 😀
Quote from Funbeat user on 17 December 2013, 14:55Jag har sprungit 6 RBT:er och lyckats komma sist i 4 av dem. Jag kollade tillbaka på mina minnesanteckningar och såg att jag för varje skrivit att det här blir sista gången jag springer den här hemska tävlingen. Tydligen lever jag inte som jag lär.
Så, j
Jag har sprungit 6 RBT:er och lyckats komma sist i 4 av dem. Jag kollade tillbaka på mina minnesanteckningar och såg att jag för varje skrivit att det här blir sista gången jag springer den här hemska tävlingen. Tydligen lever jag inte som jag lär.
Så, j
Quote from Funbeat user on 17 December 2013, 20:02Tror jag har bilder från på de första som vann. Clarinda och Rappe...men vad heter de mer?
Tror jag har bilder från på de första som vann. Clarinda och Rappe...men vad heter de mer?
Quote from Funbeat user on 17 December 2013, 20:34Min hustru brukar påminna mig om att jag tog med henne och dottern som publik till RBT Lucia. Antar att det var 10 år sedan och att dottern i så fall var runt 6 månader. Det var i alla fall riktigt busväder; kallt, blåsigt och snö i luften. Hustrun stod o
Min hustru brukar påminna mig om att jag tog med henne och dottern som publik till RBT Lucia. Antar att det var 10 år sedan och att dottern i så fall var runt 6 månader. Det var i alla fall riktigt busväder; kallt, blåsigt och snö i luften. Hustrun stod o
Quote from Funbeat user on 18 December 2013, 20:12Clarinda Larsson och Martin Rappe..
Clarinda Larsson och Martin Rappe..