Quote from Guest on 16 August 2012, 23:01Vi har fått chans att köpa racer till ett bra pris, höstrea ungefär. Den ska vara till min man som är helt nybörjare som racer/landsvägscyklist. Inget intresse av att nöta 30-milare utan mer troligt för triathlon upp till olympisk distans, då han eg är si
Vi har fått chans att köpa racer till ett bra pris, höstrea ungefär. Den ska vara till min man som är helt nybörjare som racer/landsvägscyklist. Inget intresse av att nöta 30-milare utan mer troligt för triathlon upp till olympisk distans, då han eg är si
Quote from Funbeat user on 16 August 2012, 23:11Univegan men byt vevpartiet till tvådelat. Han lär väl inte träna så flitigt på den?
Univegan men byt vevpartiet till tvådelat. Han lär väl inte träna så flitigt på den?
Quote from Funbeat user on 16 August 2012, 23:13Åjo, frugan drar nog med honom ut några mil i veckan iaf. 🙂
Men okej, en röst på Univegan då. Vad tycker du om priset för den cykeln?
Åjo, frugan drar nog med honom ut några mil i veckan iaf. 🙂
Men okej, en röst på Univegan då. Vad tycker du om priset för den cykeln?
Quote from Funbeat user on 16 August 2012, 23:16Det är väl ok. Ni får kanske byta sadel.
Det är väl ok. Ni får kanske byta sadel.
Quote from Funbeat user on 23 August 2012, 22:24Hakar på tråden.
Denna cykel reas nu för 6000 kr. Är det något för en nybörjare månne?
Vill inte lägga alltför mycket pengar eftersom jag inte vet hur mycket cyklande det de facto blir. Å andra sidan vill jag ju inte köpa rent skräp heller...
Åsikter
Hakar på tråden.
Denna cykel reas nu för 6000 kr. Är det något för en nybörjare månne?
Vill inte lägga alltför mycket pengar eftersom jag inte vet hur mycket cyklande det de facto blir. Å andra sidan vill jag ju inte köpa rent skräp heller...
Åsikter
Quote from Funbeat user on 24 August 2012, 02:18Bra pris, snäppet bättre än ovanstående Focus.
Bra pris, snäppet bättre än ovanstående Focus.
Quote from Funbeat user on 24 August 2012, 17:16Min man köpte fö Univegan. Den var inte tredelad fram som på bilden, utan tvådelad (och Shimano 105). Känns som den blir helt bra!
Min man köpte fö Univegan. Den var inte tredelad fram som på bilden, utan tvådelad (och Shimano 105). Känns som den blir helt bra!
Quote from Funbeat user on 25 August 2012, 08:20Åsikter någon? Antar att den ligger snäppet under focusen ovan, men den kanske kan vara prisvärd ändå...
Nej tvärt om. Komponentsinivån är snäppet bättre. Ramen vet jag inte hur mycket det skiljer mellan En 2:0 och en 3:0 men det är troligen ett väldigt
Åsikter någon? Antar att den ligger snäppet under focusen ovan, men den kanske kan vara prisvärd ändå...
Nej tvärt om. Komponentsinivån är snäppet bättre. Ramen vet jag inte hur mycket det skiljer mellan En 2:0 och en 3:0 men det är troligen ett väldigt
Quote from Funbeat user on 25 August 2012, 10:11Som instegsracer tror jag den är perfekt, jag började på en enkel Trek 2.1 för ... hmmm...3(?) år sedan och den har tjänat mig väl. Jag hade ändå inte haft en aning om hur jag skulle använda en fullblodsracer i kolfiber.
Jag brukar göra jämförelsen med sl
Som instegsracer tror jag den är perfekt, jag började på en enkel Trek 2.1 för ... hmmm...3(?) år sedan och den har tjänat mig väl. Jag hade ändå inte haft en aning om hur jag skulle använda en fullblodsracer i kolfiber.
Jag brukar göra jämförelsen med sl
Quote from Funbeat user on 25 August 2012, 10:14Då är det 17 år tills du ska köpa en kompositram?
Då är det 17 år tills du ska köpa en kompositram?