Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning"Springfeber" inför lopp
You need to log in to create posts and topics.

12

Hej!

I morgon gäller det, iFormloppet i Sumpan.

Jösses.. när jag känner efter så har jag nog lite ont i benen och framför allt så känns det i halsen. Känner mig rent av lite febrig...

Fler som får "springfeber" inför lopp?

(och fler som ska springa

Brukar bli att man känner efter ganska mycket extra när det närmar sig tävlingar 🙂

Hej Anna Panna!

Jag ska också springa imorgon, fast 5 km. Nej, har ingen feber - jag har varit sjuk i 14 dagar och kommer bara lufsa runt (alternativet skulle vara att inte springa alls). Ses på startlinjen! 🙂

När jag skulle springa blodomloppet i våras så hade jag ingen "springfeber" och jag hoppas att jag inte kommer få det den 31 aug. Det är nämligen då som det är dags för mig att springa iformloppet (Malmö).

Hej hej!

Jag brukar inte få "springfeber men precis efter att jag anmält mig (till Iform loppet) för ca 2 veckor sedan fick jag problem med en fotled, det knakar i den och gör ont. Vet inte riktigt hur jag ska göra. Har vilat från löpning i 1 1/2 vecka o

Jag har både ont i huvet och kramp i vaderna. Tror jag... Det går nog över tills imorgon 😉

Hur gick det tjejer?

Jag skulle gå ut lugnt, öka lite efter 2 km och sedan kolla formen vid 7 och eventuellt lägga in en tempoökning där.

Hur det gick?

Jag gick ut alldeles för snabbt, fick håll vid 4 km och fick kämpa mig i mål. *suck* Rena amatörtakt

För mig gick det bättre än väntat, jag var glad om jag tog mig runt joggandes och det gjorde jag utan fotproblem.
Tog det väldigt lugnt första 5 km sen blev jag ganska trött men mest väldigt varm efter ca 7km. Spurtade ordentligt in i mål och hoppades at

😀 Jag tror du var en av de jag tampades med på slutet (6-8 km) innan jag gav upp. Hade du tofs?
Jag hade turkost linne och var pionröd i ansiktet...

Min tid blev 54 och några sekunder. Men med tanke på hur fel jag sprang är jag nöjd.

De första två kilo

Jag hade häng på en tjej med turkost linne och 3/4 tiggts, blond med halv lockig tofs. Var det du? Jag hade den officiella iFormloppet tröjan med upprullade armar och korta tights. I slutet hängde jag på en annan tjej med en svart "mössa", jag tog henne

12