Quote from Guest on 16 July 2010, 21:42Eftersom det finns en del från V-tuna här så måste jag fråga ifall någo annan sprungit milspåret där?
Jag sprang det i dag för första gången och fick en liten överraskning. Det var nog den tuffaste milen jag sprungit. Aldrig varit med om så mycket backar
Eftersom det finns en del från V-tuna här så måste jag fråga ifall någo annan sprungit milspåret där?
Jag sprang det i dag för första gången och fick en liten överraskning. Det var nog den tuffaste milen jag sprungit. Aldrig varit med om så mycket backar
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 21:52Du är inte klen. Den milen är tuff.
Du är inte klen. Den milen är tuff.
Quote from Funbeat user on 17 July 2010, 13:44Tack för det, då är det alltså inte bara jag som tycker det 🙂
Backen efter 7km när klättringen upp mot Össebykläppen eller vad det hette var ingen lek.
Tack för det, då är det alltså inte bara jag som tycker det 🙂
Backen efter 7km när klättringen upp mot Össebykläppen eller vad det hette var ingen lek.
Quote from Funbeat user on 8 August 2010, 20:38Jag testade milen på Össeby IP idag och tyckte den mest var tuff pga det svåra underlaget. Mycket rötter, gräsbevuxen stig. Sista 3 km gick mycket lättare då den sammanföll med de andra spåren.
Sen var det ganska komplicerat att hitta rätt trots bra marke
Jag testade milen på Össeby IP idag och tyckte den mest var tuff pga det svåra underlaget. Mycket rötter, gräsbevuxen stig. Sista 3 km gick mycket lättare då den sammanföll med de andra spåren.
Sen var det ganska komplicerat att hitta rätt trots bra marke
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 00:13Det var ett par år sedan jag sprang där men då var det också jobbigt. Många backar var det...
Har också för mig att det var lätt att springa fel. Jag lyckades i alla fall med att tappa bort spåret vid något tillfälle eller två.
Det var ett par år sedan jag sprang där men då var det också jobbigt. Många backar var det...
Har också för mig att det var lätt att springa fel. Jag lyckades i alla fall med att tappa bort spåret vid något tillfälle eller två.
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 07:03Mycket rötter och ojämnt underlag är det definitivt men det är lite kul enligt mig. Det gäller att man är vaken och alert under rundan 🙂
Backen efter 7km kändes som ett berg, fy vad jobbig den backen var.
Mycket rötter och ojämnt underlag är det definitivt men det är lite kul enligt mig. Det gäller att man är vaken och alert under rundan 🙂
Backen efter 7km kändes som ett berg, fy vad jobbig den backen var.