Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Start och mål sker vid Örebro universitet och banan tar dig upp längs Svartån till centrala Örebro. Springer du halvmaran så får du även en tur ut till den natursköna Vattenparken vid Hjälmarkanten.

Mer info:

http://www.astadsloppet.se

Är det någon mer än jag som ska kämpa sig runt?

Självklart!

Ja.. fast första målet som var under timmen har ändrats till att jag skall ta mig runt..

Har också sänkt ambitionen en aning, planen var från början att springa halvmara på 2 h, nu är det att komma runt som gäller..

Skönt att höra.. ja det var ingen bra plan att åka upp hit så långt innan.. och att dessutom åka och hälsa på kompisar i Sthlm i helgen var ju inte så hälsosamt.. när jag är hemma rör jag mer på mig.. och dricker mindre..

kom runt..fort gick det inte, men det gick. Hur gick det för er?

Trodde jag var sist hela tiden.. är van vid lite mer folk från lopp i Göteborg.. trean i herrarnas halvmara spurtade förbi mig vid mållinjen och stal all min glans den jäkeln.. haha.. Med tanke på formen och den bristfälliga träningen så var det inte så t

Håller med, bitvis var det bra tomt, lite trist. Hade nog behövt att det var lite mer folk som "drog"..

Hur gick det för dig Kaj?

Ska nog anmäla mig till någon större halvmara nästa år, gillade inte riktigt att springa nästintill själv. Kändes ju som om alla andra gått i mål en timme före mig.. 😉 Hade ju även vart skoj om det funnits långsammare pacerlöp

12