Quote from Funbeat user on 8 October 2012, 06:18Tack för det 🙂
Tack för det 🙂
Quote from Funbeat user on 8 October 2012, 08:40Har ni något max antal på deltagarna?
Har ni något max antal på deltagarna?
Quote from Funbeat user on 8 October 2012, 20:07Vi har sagt 100, men om trycket blir väldigt stort kanske vi kan utöka till 150. Dock vill vi gärna att folk anmäler sig ganska snart, så vi hinner beställa medaljer och tröjor 🙂
Status idag: 66 anmälda
Vi har sagt 100, men om trycket blir väldigt stort kanske vi kan utöka till 150. Dock vill vi gärna att folk anmäler sig ganska snart, så vi hinner beställa medaljer och tröjor 🙂
Status idag: 66 anmälda
Quote from Funbeat user on 11 October 2012, 13:30Springer du själv Freddy?
Springer du själv Freddy?
Quote from Funbeat user on 23 October 2012, 21:23Hej Persson, jag springer nog halva för att hinna räkna in löpare i mål 🙂
Kan berätta att det är 135 anmälda nu, galet! Vad kul det blir.
Hej Persson, jag springer nog halva för att hinna räkna in löpare i mål 🙂
Kan berätta att det är 135 anmälda nu, galet! Vad kul det blir.
Quote from Funbeat user on 23 October 2012, 22:00🙂 🙂
🙂 🙂
Quote from Funbeat user on 24 October 2012, 11:28Kul Fredrika! Hur många av dessa planerar att springa hela distansen?
Nu hoppas jag bara att min nya pannlampa hinner komma nästa vecka, annars kanske jag springer med en olympisk fackla i stället 😉
Kul Fredrika! Hur många av dessa planerar att springa hela distansen?
Nu hoppas jag bara att min nya pannlampa hinner komma nästa vecka, annars kanske jag springer med en olympisk fackla i stället 😉
Quote from Funbeat user on 24 October 2012, 12:2879 hela och 56 halva skriver hon på facebook
79 hela och 56 halva skriver hon på facebook
Quote from Funbeat user on 24 October 2012, 20:17Tack Jan-Erik, hänger inte själv på FB så uppenbarligen missar man en del info (som för övrigt skulle kunna finnas på hemsidan också).
Tack Jan-Erik, hänger inte själv på FB så uppenbarligen missar man en del info (som för övrigt skulle kunna finnas på hemsidan också).