Quote from Guest on 8 September 2010, 20:06Hej bra tips vad man ska äta samma dag som Stockholmhalvmarathon är?
Hej bra tips vad man ska äta samma dag som Stockholmhalvmarathon är?
Quote from paceUP! on 8 September 2010, 20:16gott och energirikt 🙂
gott och energirikt 🙂
Quote from Funbeat user on 8 September 2010, 20:26Avvik inte från dina vanliga rutiner. Se till att ha energi men framförallt inte äta för tätt på loppet om du skall springa fort 🙂
Avvik inte från dina vanliga rutiner. Se till att ha energi men framförallt inte äta för tätt på loppet om du skall springa fort 🙂
Quote from Funbeat user on 8 September 2010, 20:33Ät energirikt och lätt men ät bara sånt som du vet att du tål.
Ät energirikt och lätt men ät bara sånt som du vet att du tål.
Quote from Funbeat user on 8 September 2010, 20:48inför mina senaste lopp så har jag ätit rotfuktsgratäng med massa grädde. Omelett med grönsaker.
Alltså mycket långsamma grönsaker och ägg.
Tror det var på traningslara.se som jag läste just om grönsaksomelettens förträfflighet
inför mina senaste lopp så har jag ätit rotfuktsgratäng med massa grädde. Omelett med grönsaker.
Alltså mycket långsamma grönsaker och ägg.
Tror det var på traningslara.se som jag läste just om grönsaksomelettens förträfflighet
Quote from Funbeat user on 8 September 2010, 20:49Eftersom att loppet startar kl 16 så bör man äta en bra lunch men absolut inte lika "tung" som en vanlig lunch för mig. Jag kommer nog lägga krutet på dubbla frukostar och en lätt lunch vid 12-13 tiden. Enklare vid Sthlm marathon som startar kl14. Då var
Eftersom att loppet startar kl 16 så bör man äta en bra lunch men absolut inte lika "tung" som en vanlig lunch för mig. Jag kommer nog lägga krutet på dubbla frukostar och en lätt lunch vid 12-13 tiden. Enklare vid Sthlm marathon som startar kl14. Då var