Quote from Guest on 25 March 2011, 15:45Ungefär hur lång tid tar det innan man återhämtar sig efter ett millopp där man presterat max? Hur länge bör man vänta innan man kör nästa lopp?
Ungefär hur lång tid tar det innan man återhämtar sig efter ett millopp där man presterat max? Hur länge bör man vänta innan man kör nästa lopp?
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 15:55Några dagar, kanske en vecka? Jag skulle inte tveka att springa två millopp på en vecka.
Några dagar, kanske en vecka? Jag skulle inte tveka att springa två millopp på en vecka.
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 15:56åh precis de svaret jag ville ha!!
åh precis de svaret jag ville ha!!
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 16:20Du ska inte satsa på O-ringen då.
Du ska inte satsa på O-ringen då.
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 16:34Om jag skulle svara för mig själv skulle jag svara som Magnus. Men jag kan tänka mig att t.ex. Anna von Schenck skulle svara något annat. Det beror alltså på ambitionen och om den ena tävlingen är viktigare än den andra eller om de har samma dignitet.
E
Om jag skulle svara för mig själv skulle jag svara som Magnus. Men jag kan tänka mig att t.ex. Anna von Schenck skulle svara något annat. Det beror alltså på ambitionen och om den ena tävlingen är viktigare än den andra eller om de har samma dignitet.
E
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 16:51Då är etapplopp uteslutna.
Då är etapplopp uteslutna.
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 17:09Sofie,
Mina synpunkter:
Jag körde under en dryg 10-årsperiod sådär 30 tävlingar per år. De flesta förståss under sommarhalvåret. Många andra i klubben gör/gjorde likadant. Inga problem när man vant sig men de flesta av dessa är ju förståss som Mikael påpe
Sofie,
Mina synpunkter:
Jag körde under en dryg 10-årsperiod sådär 30 tävlingar per år. De flesta förståss under sommarhalvåret. Många andra i klubben gör/gjorde likadant. Inga problem när man vant sig men de flesta av dessa är ju förståss som Mikael påpe
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 17:10David, det tror jag inte för då är ju förutsättningarna lika för alla och etapperna är en del av en och samma tävling.
David, det tror jag inte för då är ju förutsättningarna lika för alla och etapperna är en del av en och samma tävling.
Quote from Funbeat user on 27 March 2011, 22:10Som sagts ovan, några dagar upp mot en vecka är nog lagom för de flesta. Själv råkar jag dock ha en tävling (Ölandsmästerskap i terräng) dagen efter nästa 10km-lopp (Strandmilen i Hultsfred 6 maj). Terräng-ÖM är egentligen mer prioriterat men jag vill spr
Som sagts ovan, några dagar upp mot en vecka är nog lagom för de flesta. Själv råkar jag dock ha en tävling (Ölandsmästerskap i terräng) dagen efter nästa 10km-lopp (Strandmilen i Hultsfred 6 maj). Terräng-ÖM är egentligen mer prioriterat men jag vill spr
Quote from Funbeat user on 28 March 2011, 14:54tack för alla svar! nu känns det ju inte allt särskilt skrämmande att anmäla sig till flera lopp under en vecka. 🙂
tack för alla svar! nu känns det ju inte allt särskilt skrämmande att anmäla sig till flera lopp under en vecka. 🙂