Quote from Guest on 21 February 2008, 15:39Hej!
Jag har alltid trott att ju bättre tränad man är desto snabbare återhämtar sig pulsen efter ett träningspass.
Eftersom jag är relativt medioker motionär blev jag då glad när jag vid skilda mättillfällen fann att min puls återhämtade sig snabbare eft
Hej!
Jag har alltid trott att ju bättre tränad man är desto snabbare återhämtar sig pulsen efter ett träningspass.
Eftersom jag är relativt medioker motionär blev jag då glad när jag vid skilda mättillfällen fann att min puls återhämtade sig snabbare eft
Quote from Funbeat user on 21 February 2008, 15:49Du kan vara lugn, ju bättre konditionstränad du blir, desto snabbare återhämtar sig din puls efter ansträngning! Kan inte komma på ett fall då inte det skulle vara sant, men jag gör inte anspråk på att vara något orakel heller. 🙂
Du kan vara lugn, ju bättre konditionstränad du blir, desto snabbare återhämtar sig din puls efter ansträngning! Kan inte komma på ett fall då inte det skulle vara sant, men jag gör inte anspråk på att vara något orakel heller. 🙂
Quote from Funbeat user on 21 February 2008, 15:52Härligt att höra! Då kopplar jag på smilet igen och gläds åt mina (om än små) framsteg! 😀
Härligt att höra! Då kopplar jag på smilet igen och gläds åt mina (om än små) framsteg! 😀
Quote from Camilla Höög on 21 February 2008, 15:58Posta gärna en länk till texten som hävdar motsatsen så vi kan såga den på riktigt 🙂
Posta gärna en länk till texten som hävdar motsatsen så vi kan såga den på riktigt 🙂
Quote from Funbeat user on 21 February 2008, 20:53Ska försöka hitta den igen. Fann den när jag "surfade runt" för att lära mig lite mer om hur man kan ha nytta av pulsklocka, men dum som man e ibland så sparade jag den inte som "favorit" (förresten- vadå favorit ?!)
Ska försöka hitta den igen. Fann den när jag "surfade runt" för att lära mig lite mer om hur man kan ha nytta av pulsklocka, men dum som man e ibland så sparade jag den inte som "favorit" (förresten- vadå favorit ?!)
Quote from Therese Linner on 21 February 2008, 20:58Sanna, i firefox heter det "bokmärke". Mycket mer talande tycker jag. För hur ofta är det inte man bokmärker en sajt för att man "måste" komma tillbaka till den hur lite man än vill... (Tänk skatteverket....)
Sanna, i firefox heter det "bokmärke". Mycket mer talande tycker jag. För hur ofta är det inte man bokmärker en sajt för att man "måste" komma tillbaka till den hur lite man än vill... (Tänk skatteverket....)
Quote from Camilla Höög on 22 February 2008, 11:07Ja, kasta bort IE och byt upp dig så får du bokmärken istället för favoriter 🙂
Ja, kasta bort IE och byt upp dig så får du bokmärken istället för favoriter 🙂