Quote from Guest on 17 September 2010, 19:47Kan man skapa en återkommande aktivitet? Ex om jag har träningar varje tisdag kl 19.00-21.00 och varje torsdag 20.30-22.30!
Kan man skapa en återkommande aktivitet? Ex om jag har träningar varje tisdag kl 19.00-21.00 och varje torsdag 20.30-22.30!
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 19:57Åh, det vill jag också kunna göra!
Åh, det vill jag också kunna göra!
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 19:58Kopiera och ange nytt datum?
Kopiera och ange nytt datum?
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 20:09Klart man kan kopiera, men det är inte riktigt samma sak. Vore smidigt om passen kunde hamna/ligga i kalendern per automatik antingen "tills vidare" (alltså tills man väljer att stänga av passen efter x antal veckor), eller "under bestämda veckor". Vore j
Klart man kan kopiera, men det är inte riktigt samma sak. Vore smidigt om passen kunde hamna/ligga i kalendern per automatik antingen "tills vidare" (alltså tills man väljer att stänga av passen efter x antal veckor), eller "under bestämda veckor". Vore j
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 20:30Jag gjorde nyss ett eget träningsprogram. Det blir väl samma sak?
Använd den färdiga mallen till träningsprogram och duplicera pass utan problem i excel. Problemfritt (förutom att importen krånglade med att tomma fält som tidigare varit aktva ändå räknad
Jag gjorde nyss ett eget träningsprogram. Det blir väl samma sak?
Använd den färdiga mallen till träningsprogram och duplicera pass utan problem i excel. Problemfritt (förutom att importen krånglade med att tomma fält som tidigare varit aktva ändå räknad
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 20:34Mitt Excel funkar dock inte!
Det borde vara lätt och nästan fixa in så man kan göra det i excel också för att minska storleken på filen också! Att det finns ett fält där man sätter ett kryss/märke för att det ska vara en återkommande aktivitet
Mitt Excel funkar dock inte!
Det borde vara lätt och nästan fixa in så man kan göra det i excel också för att minska storleken på filen också! Att det finns ett fält där man sätter ett kryss/märke för att det ska vara en återkommande aktivitet
Quote from Magnus Gelang on 17 September 2010, 20:43Ja jag använder ett träningsprogram som jag importerar.
Varför fungerar inte det för dig Fredrik?
Ja jag använder ett träningsprogram som jag importerar.
Varför fungerar inte det för dig Fredrik?
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 20:47För att jag har haft excel förrut men nu har jag inte det längre och har ingen licens heller! Borde man inte få med excel när man köper en ny dator?
För att jag har haft excel förrut men nu har jag inte det längre och har ingen licens heller! Borde man inte få med excel när man köper en ny dator?
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 20:52Open Office är gratis.
Open Office är gratis.
Quote from Magnus Gelang on 17 September 2010, 20:54Aha ja då är det ju ett problem.
Du kan inte låna nån kompis dator just för att göra denna sak? När det väl ligger i din kalender på Funbeat så behövs ju inte excel längre.
Aha ja då är det ju ett problem.
Du kan inte låna nån kompis dator just för att göra denna sak? När det väl ligger i din kalender på Funbeat så behövs ju inte excel längre.