Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatÅterkommande Aktivitet!
You need to log in to create posts and topics.

Kan man skapa en återkommande aktivitet? Ex om jag har träningar varje tisdag kl 19.00-21.00 och varje torsdag 20.30-22.30!

Åh, det vill jag också kunna göra!

Kopiera och ange nytt datum?

Klart man kan kopiera, men det är inte riktigt samma sak. Vore smidigt om passen kunde hamna/ligga i kalendern per automatik antingen "tills vidare" (alltså tills man väljer att stänga av passen efter x antal veckor), eller "under bestämda veckor". Vore j

Jag gjorde nyss ett eget träningsprogram. Det blir väl samma sak?
Använd den färdiga mallen till träningsprogram och duplicera pass utan problem i excel. Problemfritt (förutom att importen krånglade med att tomma fält som tidigare varit aktva ändå räknad

Mitt Excel funkar dock inte!

Det borde vara lätt och nästan fixa in så man kan göra det i excel också för att minska storleken på filen också! Att det finns ett fält där man sätter ett kryss/märke för att det ska vara en återkommande aktivitet

Ja jag använder ett träningsprogram som jag importerar.

Varför fungerar inte det för dig Fredrik?

För att jag har haft excel förrut men nu har jag inte det längre och har ingen licens heller! Borde man inte få med excel när man köper en ny dator?

Open Office är gratis.

Aha ja då är det ju ett problem.
Du kan inte låna nån kompis dator just för att göra denna sak? När det väl ligger i din kalender på Funbeat så behövs ju inte excel längre.