Quote from ellen olsson on 17 September 2010, 21:07OpenOffice är gratis och ett flertal andra applikationer och sajter kan också exportera i lämpligt format.
OpenOffice är gratis och ett flertal andra applikationer och sajter kan också exportera i lämpligt format.
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 21:09Hittade en skiva med Microsoft office 2003! Men cd-läsaren funkar inte så crap! Får leta på ätet efter install filen!
Hittade en skiva med Microsoft office 2003! Men cd-läsaren funkar inte så crap! Får leta på ätet efter install filen!
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 21:18Men! Open Office fungerar hur bra som helst och är gratis. Varför envisas du med sån där dynga som inte funkar?!?!
Men! Open Office fungerar hur bra som helst och är gratis. Varför envisas du med sån där dynga som inte funkar?!?!
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 21:32Ser open office precis likadant ut eller?
Ser open office precis likadant ut eller?
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 22:14I princip ja. Ibland exakt likadant ibland får man leta lite men allt finns där.
I princip ja. Ibland exakt likadant ibland får man leta lite men allt finns där.
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 23:17AM:
Allt finns inte där. Något skall det ge att fläska ut dyra pengar på en office-licens, och MS Office 2010 ger väldigt mycket mer än open office.
Därmed inte alls sagt att open office inte klarar jobbet. Det är funktionellt och framför allt gratis.Ed
AM:
Allt finns inte där. Något skall det ge att fläska ut dyra pengar på en office-licens, och MS Office 2010 ger väldigt mycket mer än open office.
Därmed inte alls sagt att open office inte klarar jobbet. Det är funktionellt och framför allt gratis.
Ed
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 23:22Är det verkligen någon som gör det? Alla laddar vi väll ner gratis???
Är det verkligen någon som gör det? Alla laddar vi väll ner gratis???
Quote from ellen olsson on 17 September 2010, 23:35Oskar: Det finns nog inte lika mycket buggar och säkerhetshål i OpenOffice som i M$ Office, nej...
Oskar: Det finns nog inte lika mycket buggar och säkerhetshål i OpenOffice som i M$ Office, nej...
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 23:46Jag har excel 2003 men när jag spara filen som i exemplet som visas när man ska ladda upp sin fil så slutar mitt program att fungera! Vad ska jag göra?
Jag har excel 2003 men när jag spara filen som i exemplet som visas när man ska ladda upp sin fil så slutar mitt program att fungera! Vad ska jag göra?
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 11:11Korrekt Oskar! Mitt utgångsläge var dock att göra träningsprogram och ladda upp här och dylik användarnivå. Jag använder själv Excel på en extremt simpel nivå så jag kan naturligtvis inte avgöra olikheter i funktionalitet.
Korrekt Oskar! Mitt utgångsläge var dock att göra träningsprogram och ladda upp här och dylik användarnivå. Jag använder själv Excel på en extremt simpel nivå så jag kan naturligtvis inte avgöra olikheter i funktionalitet.