Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatÅterkommande Aktivitet!
You need to log in to create posts and topics.

OpenOffice är gratis och ett flertal andra applikationer och sajter kan också exportera i lämpligt format.

Hittade en skiva med Microsoft office 2003! Men cd-läsaren funkar inte så crap! Får leta på ätet efter install filen!

Men! Open Office fungerar hur bra som helst och är gratis. Varför envisas du med sån där dynga som inte funkar?!?!

Ser open office precis likadant ut eller?

I princip ja. Ibland exakt likadant ibland får man leta lite men allt finns där.

AM:
Allt finns inte där. Något skall det ge att fläska ut dyra pengar på en office-licens, och MS Office 2010 ger väldigt mycket mer än open office.
Därmed inte alls sagt att open office inte klarar jobbet. Det är funktionellt och framför allt gratis.

Ed

Är det verkligen någon som gör det? Alla laddar vi väll ner gratis???

Oskar: Det finns nog inte lika mycket buggar och säkerhetshål i OpenOffice som i M$ Office, nej...

Jag har excel 2003 men när jag spara filen som i exemplet som visas när man ska ladda upp sin fil så slutar mitt program att fungera! Vad ska jag göra?

Korrekt Oskar! Mitt utgångsläge var dock att göra träningsprogram och ladda upp här och dylik användarnivå. Jag använder själv Excel på en extremt simpel nivå så jag kan naturligtvis inte avgöra olikheter i funktionalitet.