Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Hej!
Jag har flera fasta träningspass i veckan. Finns det någon möjlighet att schemalägga dem så att man slipper lägga in dessa pass individuellt?

/Christian

som man kan i mail programmet Microsoft Outlook?
Jag har för mig att någon tog upp detta för inte så länge sedan och Olle skulle kika på det-

Det skulle spara mycket tid

Jag testade att lägga in en rad framtida träningar i Excel för att sedan importera dessa till FunBeat, men fick tyvärr inte importen att fungera öht (det var en Excel97-fil, filnamn training.xls)):

BILD:http://i2.tinypic.com/v312e0.jpg

Annars borde väl

Tack för tipset. Skall testa.

/CH

Har precis testat med att ladda upp en excel-fil och det funkade klockrent för mig 🙂

För väl göra så tills en annan lösning kommer till stånd.

Jag efterlyste det i en annan tråd. Det sporrar verkligen mig att gå iväg och träna för att få släcka den ettriga påminnelsen här..

Men det var ju en bra ide så länge att gå omvägen via excel 🙂

Raymond: du lurade mig med din inklippta dialogruta, jag

jag med! 🙂

Stina skrev
"jag trodde först det var något fel här och försökte förgäves klicka bort den"

Vadå förgäves. Jag klickade helt sonika bort den direkt och den försvann såklart. Vad har ni för konstiga datorer 🙂

🙂
Men att lägga in en termin åt gången vore ju finst - utan att behöva ta till excel.

Visst vore det kungligt att kunna sätta in så att alla F&S passen återkom med rätta intervall men tills det kan implementeras på siten får vi väl hålla på med Excel.. Bättre det än att klicka in alla övningarna för sig i kalendern!

12