Quote from Guest on 14 April 2010, 17:57Här finns garanterat flera som lidit av benhinneinflamation...
Jag har vilat, knaprat Voltaren och rehabat enligt rekommendationer från naprapat och skall till helgen äntligen ge mig ut på stigarna igen!
Hur lägger jag upp träningen bäst nu då? Jag har
Här finns garanterat flera som lidit av benhinneinflamation...
Jag har vilat, knaprat Voltaren och rehabat enligt rekommendationer från naprapat och skall till helgen äntligen ge mig ut på stigarna igen!
Hur lägger jag upp träningen bäst nu då? Jag har
Quote from Susan Hartley on 14 April 2010, 18:07Jag fick mina benhinnebesvär i mitten av januari och har successivt återgått till löpningen även om inte besvären är helt borta. För min del så upplevde jag först en försämring när jag började med de ortopediska inläggen då vaderna blev väldigt ansträngda
Jag fick mina benhinnebesvär i mitten av januari och har successivt återgått till löpningen även om inte besvären är helt borta. För min del så upplevde jag först en försämring när jag började med de ortopediska inläggen då vaderna blev väldigt ansträngda
Quote from Susan Hartley on 14 April 2010, 18:17Ett tillägg:
Om jag ska spekulera lite så tror jag dock att det finns en stor skillnad mellan dig och mig. Det är att du har löptränat kontinuerligt betydligt längre än vad jag har gjort.Min benhinneinflammation berodde troligtvis på att mina underben
Ett tillägg:
Om jag ska spekulera lite så tror jag dock att det finns en stor skillnad mellan dig och mig. Det är att du har löptränat kontinuerligt betydligt längre än vad jag har gjort.
Min benhinneinflammation berodde troligtvis på att mina underben
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 08:16Tack för svaret. 🙂
Jag tror bestämt att mina problem uppstod då jag började köra intervallträning på asfalt. Vintern har ju erbjudit mest asfaltslöpning, så därför kommer jag nu att söka mig ut i skogarna och tassa runt på stigarna igen.
Planen är att
Tack för svaret. 🙂
Jag tror bestämt att mina problem uppstod då jag började köra intervallträning på asfalt. Vintern har ju erbjudit mest asfaltslöpning, så därför kommer jag nu att söka mig ut i skogarna och tassa runt på stigarna igen.
Planen är att