Quote from Guest on 4 June 2008, 22:08Hej, jag skulle behöva lite tips om hur jag ska lägga upp träningen då jag har ett skadat knä.
För några år sedan tränade jag ganska mycket. Ridning och truppgymnastik 5 dagar i vecka, ca 13 tim/vecka. För två år sedan slutade jag med gymnastiken, och fr
Hej, jag skulle behöva lite tips om hur jag ska lägga upp träningen då jag har ett skadat knä.
För några år sedan tränade jag ganska mycket. Ridning och truppgymnastik 5 dagar i vecka, ca 13 tim/vecka. För två år sedan slutade jag med gymnastiken, och fr
Quote from Funbeat user on 4 June 2008, 22:18Du får väl vila från löpning i en vecka eller två och sen får du börja om med din löpträning. Nöj dig med att springa ett par km några gånger per vecka i ganska lugnt tempo sen kan du successivt öka distansen lite varje vecka. Efter några månder kan du fö
Du får väl vila från löpning i en vecka eller två och sen får du börja om med din löpträning. Nöj dig med att springa ett par km några gånger per vecka i ganska lugnt tempo sen kan du successivt öka distansen lite varje vecka. Efter några månder kan du fö
Quote from Funbeat user on 4 June 2008, 22:53fy skäms! inte springa och avlasta en skada istället för att vila och bygga upp kroppen försiktigt.
gör man så har man snart värre problem än ett ömmande knä
fy skäms! inte springa och avlasta en skada istället för att vila och bygga upp kroppen försiktigt.
gör man så har man snart värre problem än ett ömmande knä