Quote from Guest on 17 August 2011, 16:02Någon som har sett filmen?
Här är en trailer: http://www.youtube.com/watch?v=-8XSit8XyeMJag såg den för några dagar sedan och kan varmt rekommendera den.
Jag blev så inspirerad och tårögd.
Jag vill också uppleva hur det känns att springa i mål efter a
Någon som har sett filmen?
Här är en trailer: http://www.youtube.com/watch?v=-8XSit8XyeM
Jag såg den för några dagar sedan och kan varmt rekommendera den.
Jag blev så inspirerad och tårögd.
Jag vill också uppleva hur det känns att springa i mål efter a
Quote from Funbeat user on 17 August 2011, 16:12Har du sett hela filmen? Var hittade du den?
Älskar det där klippet och kollar på det med jämna mellanrum. 🙂
Har du sett hela filmen? Var hittade du den?
Älskar det där klippet och kollar på det med jämna mellanrum. 🙂
Quote from Funbeat user on 17 August 2011, 16:42Jag laddade ner den från nätet...
Jag laddade ner den från nätet...
Quote from Funbeat user on 17 August 2011, 17:17Tack för tipset!
Tack för tipset!
Quote from Funbeat user on 17 August 2011, 19:52Jag har den nedladdad från någon känd site på internet, hyfsat sevärd, klart inspirerande, vi såg den veckan innan vi åkte ner på Berlin Marathon.
Jag har den nedladdad från någon känd site på internet, hyfsat sevärd, klart inspirerande, vi såg den veckan innan vi åkte ner på Berlin Marathon.
Quote from Funbeat user on 18 August 2011, 09:08hej Thomas, från vilken vilken internet sida laddade du ner filmen?
hej Thomas, från vilken vilken internet sida laddade du ner filmen?
Quote from Funbeat user on 18 August 2011, 09:38Den finns lite varstans dock utan swesub. Jag hittade den i piratbukten.
Den finns lite varstans dock utan swesub. Jag hittade den i piratbukten.
Quote from Funbeat user on 18 August 2011, 09:42Psst Shamala, prova att googla "spirit marathon torrent" och klick på första bästa länk.
Då blir filmen kanske inte helt sevärd, men iaf prisvärd..
Psst Shamala, prova att googla "spirit marathon torrent" och klick på första bästa länk.
Då blir filmen kanske inte helt sevärd, men iaf prisvärd..
Quote from Funbeat user on 18 August 2011, 09:53Gåshud! 🙂
Blev av bara trailern tillbakaflyttad till årets upplaga av stockholm marathon när jag gjorde det i mina ögon perfekta loppet.. 🙂 Vilka minnen!
Gåshud! 🙂
Blev av bara trailern tillbakaflyttad till årets upplaga av stockholm marathon när jag gjorde det i mina ögon perfekta loppet.. 🙂 Vilka minnen!
Quote from Funbeat user on 18 August 2011, 10:18Gåshud var ordet, sa Bull!
Gåshud var ordet, sa Bull!