Quote from Ulf B on 10 February 2008, 10:12Morrn morrn
trodde det skulle va Plätt lätt men provar med att lägga ut HELA bilden då
De e bra hojj väder i dag så gör som följer:
*Skriv ut bilden
*Tejpa fast på styret
*hoppa i kläderna
*Ta hojjen på en tur tills du får bilden att stämma överens med
Morrn morrn
trodde det skulle va Plätt lätt men provar med att lägga ut HELA bilden då
De e bra hojj väder i dag så gör som följer:
*Skriv ut bilden
*Tejpa fast på styret
*hoppa i kläderna
*Ta hojjen på en tur tills du får bilden att stämma överens med
Quote from Christian Strömberg on 10 February 2008, 10:16aha Sunneby
aha Sunneby
Quote from Per Nordlander on 10 February 2008, 11:53jala sket karring 😉
Här har vi kört frukostmöte o så, det är nog si där tror jag
bla bla och bla blaSå tar hon den framför näsan.
(#)
jala sket karring 😉
Här har vi kört frukostmöte o så, det är nog si där tror jag
bla bla och bla bla
Så tar hon den framför näsan.
(#)
Quote from Ulf B on 10 February 2008, 15:55Ja de må va sunneby men vart i sunneby
Annars är det ju jätte lätt att gissa "De e på Jorden" Ha Ha jag avnn alla gissningar
Kommigen nu och peka ut vart det är i sunneby........
Ja de må va sunneby men vart i sunneby
Annars är det ju jätte lätt att gissa "De e på Jorden" Ha Ha jag avnn alla gissningar
Kommigen nu och peka ut vart det är i sunneby........
Quote from Aleksandra Melnikova on 10 February 2008, 15:58Uuuugggh.... ytterliggare ett bevis vilken koma man befinner sig i när man lämnar/hämtar på dagis. Bilden är i blickfånget varje morgon/kväll varje vecka 45 veckor om året, klart det kan bli lite svårt då... tar något svåráre nästa gång av typen tre kotta
Uuuugggh.... ytterliggare ett bevis vilken koma man befinner sig i när man lämnar/hämtar på dagis. Bilden är i blickfånget varje morgon/kväll varje vecka 45 veckor om året, klart det kan bli lite svårt då... tar något svåráre nästa gång av typen tre kotta
Quote from Aleksandra Melnikova on 10 February 2008, 15:58Uuuugggh.... ytterliggare ett bevis vilken koma man befinner sig i när man lämnar/hämtar på dagis. Bilden är i blickfånget varje morgon/kväll varje vecka 45 veckor om året, klart det kan bli lite svårt då... tar något svåráre nästa gång av typen tre kotta
Uuuugggh.... ytterliggare ett bevis vilken koma man befinner sig i när man lämnar/hämtar på dagis. Bilden är i blickfånget varje morgon/kväll varje vecka 45 veckor om året, klart det kan bli lite svårt då... tar något svåráre nästa gång av typen tre kotta
Quote from Christian Strömberg on 10 February 2008, 18:59Det var en vild gissning som föll ut rätt men jag vet faktiskt inte. 🙁 riktigt vart. Pinsamt va? (t-)
Det var en vild gissning som föll ut rätt men jag vet faktiskt inte. 🙁 riktigt vart. Pinsamt va? (t-)
Quote from Ulf B on 10 February 2008, 22:08Jag får väl ge segern till den morgontrötta Mattias då
Grattis dåFubb Carla blir utan :@
// Anders
Jag får väl ge segern till den morgontrötta Mattias då
Grattis då
Fubb Carla blir utan :@
// Anders
Quote from Christian Strömberg on 12 February 2008, 20:32Äsh det var ju en vild gissning 🙂 sa jag ju.
Grattis Osten du får jobba hårt nu med ny bild
Äsh det var ju en vild gissning 🙂 sa jag ju.
Grattis Osten du får jobba hårt nu med ny bild
Quote from Aleksandra Melnikova on 13 February 2008, 08:59Det blir en ny bild på efter lördagspasset. / Mattias
Om ni vill ha ledtrådar redan nu så blir det fortsättning på Sorunda temat, vore kul att marknadsföra lite av mina stigar hät hemma också. Så börja spana in träningsrundor i närheten...
BILD:www.soru
Det blir en ny bild på efter lördagspasset. / Mattias
Om ni vill ha ledtrådar redan nu så blir det fortsättning på Sorunda temat, vore kul att marknadsföra lite av mina stigar hät hemma också. Så börja spana in träningsrundor i närheten...
BILD:www.soru