Quote from Guest on 29 September 2010, 14:08Springtime Travel har kommit med en nyhet ser det ut som. Låter intressant!
"Äventyrsvecka med Rune Larsson (27 mars-3 april).Rune kommer att vara på plats hela 4 veckor (13 mars-10 april) men under veckan den 27 mars-3 april så kommer Rune att leda dig
Springtime Travel har kommit med en nyhet ser det ut som. Låter intressant!
"Äventyrsvecka med Rune Larsson (27 mars-3 april).Rune kommer att vara på plats hela 4 veckor (13 mars-10 april) men under veckan den 27 mars-3 april så kommer Rune att leda dig
Quote from Funbeat user on 29 September 2010, 14:18Nå Krille? Har du och frugan bokat 🙂
Nå Krille? Har du och frugan bokat 🙂
Quote from Elias Engqvist on 29 September 2010, 14:24Krister får väl gratisbiljett vid det här laget. Eller ska du jobba en säsong till som gratis löptränare i Monte Gordo Krister? 🙂
Krister får väl gratisbiljett vid det här laget. Eller ska du jobba en säsong till som gratis löptränare i Monte Gordo Krister? 🙂
Quote from Funbeat user on 29 September 2010, 14:32Det blir förlust för Springtime om jag blir ledare, jag är väl en av deras bästa/mesta kunder! (H)
Det blir förlust för Springtime om jag blir ledare, jag är väl en av deras bästa/mesta kunder! (H)
Quote from Funbeat user on 29 September 2010, 14:41Men om du ska springa ultrapass varje dag så får du nog hoppa över helpensionen Krister, för ni hinner nog inte hem till lunchen.
Hmmm, undrar vilken vecka jag och LK ska åka ner...
Men om du ska springa ultrapass varje dag så får du nog hoppa över helpensionen Krister, för ni hinner nog inte hem till lunchen.
Hmmm, undrar vilken vecka jag och LK ska åka ner...
Quote from Christer Heinbäck on 29 September 2010, 15:46När öppnar bokningen?
Edit: hittade det själv 🙂
När öppnar bokningen?
Edit: hittade det själv 🙂
Quote from Funbeat user on 29 September 2010, 16:05Oh vad kul det låter. Hoppas det blir fler tillfällen, för jag lär inte palla springa TEC (även om jag "bara" är anmäld till 50 miles) veckan efter något sånt.
Oh vad kul det låter. Hoppas det blir fler tillfällen, för jag lär inte palla springa TEC (även om jag "bara" är anmäld till 50 miles) veckan efter något sånt.
Quote from Funbeat user on 29 September 2010, 18:01Till och med jag blir ju sugen. Kanske dags att påminna hustrun om att jag ju snart fyller trettio.
Till och med jag blir ju sugen. Kanske dags att påminna hustrun om att jag ju snart fyller trettio.
Quote from Funbeat user on 12 April 2011, 13:06Har skrivit text och lagt ut några bilder (över 400 st)
http://teamfakta.se/content.asp?TitelID=512
Det var ett häftigt äventyr. Fick ihop 240 Km på den veckan.
Har skrivit text och lagt ut några bilder (över 400 st)
http://teamfakta.se/content.asp?TitelID=512
Det var ett häftigt äventyr. Fick ihop 240 Km på den veckan.